Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:06:06 GMT

ریزش کوه آسیبی به اتوبان پاسداران وارد نکرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۲۲۷۸

ریزش کوه آسیبی به اتوبان پاسداران وارد نکرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ایرج شهین‌باهر شهردار تبریز روز شنبه در حاشیه بازدید از محل ریزش و عملیات پاکسازی محل، در گفتگو با خبرنگاران افزود: این ریزش به علت حجم بالای بارش‌های اخیر و هوازدگی ترانشه‌ها روی داه است و هم اکنون ماشین‌آلات شهرداری در حال پاکسازی و جمع‌آوری سنگ‌ها و ماسه‌ها از سطح حاشیه اتوبان پاسداران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا اشاره به اینکه عملیات جمع‌آوری زیر ترانشه کوه اتوبان پاسداران در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز شد، اظهار داشت: امروز چهارمین مورد ریزش کوه در ارتفاعات شمال شهر طی ماه‌های اخیر روی داده است.

شهین باهر، ادامه داد: در سال‌های گذشته این ترانشه‌ها به شکل فنی اجرا نشده بنابراین با گذشت زمان و بر اثر بارش برف دچار هوازدگی و ریزش می‌شود و در این راستا رفع خطر مسیر‌های خطرناک و ناامن در دستور کار شهرداری تبریز در سال ۹۹ قرار گرفته است.

در شهریور سال گذشته نیز در اثر بارش باران و سست شدن خاک بخشی از کوه در خیابان، ولی امر شهرک باغمیشه ریزش و جاده را مسدود کرد و برای در امان ماندن ساکنان محل و جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی ۱۰۰ خانوار محل منازل خود را تا ایمن کردن دیواره کوه به دستور مقامات مسئول تخلیه کردند.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریزش کوه اتوبان پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در تبریز + فیلم

برف در هشتمین روز بهار، تبریز را سفیدپوش کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، بامداد امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ بارش برف موجب سفیدپوش شدن کلان‌شهر تبریز شد.

شهرستان مرند نیز با ثبت ۲۴ میلی‌متر آب حاصل از ذوب برف بیشترین بارش استان را به خود اختصاص داده است.

بنا به اعلام سازمان هواشناسی آذربایجان‌شرقی، از روز _پنجشنبه نهم فروردین_ تا _شنبه یازدهم فروردین_ جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در استان حاکم می‌شود ولی از اواخر روز شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد جو استان می‌شود.

کد خبر 739523

دیگر خبرها

  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • بارش برف بهاری، تبریز را سفیدپوش کرد
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • ریزش سنگ و قطع درختان در جاده پل دختر بر اثر بارندگی شدید + تصاویر
  • آب‌گرفتگی و ریزش ۲۶ واحد مسکونی در پی بارش‌های اخیر / ۲ تا ۳ درصد تالاب گاوخونی آب‌گیری شد
  • رانش زمین در سمیرم/۶ واحد مسکونی روستای «دشتبال» ریزش کرد
  • تخریب قسمتی از منزل مسکونی در هندیجان بر اثر بارش باران
  • رانش زمین و ریزش کوه در روستاهای لرستان
  • بازدید بیش از ۴۰ هزار گردشگر از موزه‌های شهرداری تبریز