Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید وزیری‌راد روز شنبه، با اشاره به شیوع بیماری ویروسی کرونا در سطح استان وکشور، با تاکید بر ضدعفونی مستمر کل سالن کشتار (اعم از سالن‌های کشتار، سرویس‌های بهداشتی، رختکن‌ها، سردخانه‌ها و سرویس پله‌ها) در ابتدا و انتهای عملیات کشتار، افزود: ضدعفونی و شست‌وشوی کلیه ماشین آلات حمل گوشت پیش از بارگیری و حمل گوشت در سالن کارواش سازمان، تب سنجی کلیه افراد در بدو ورود به سازمان با هدف شناسایی افراد با تب بالای ۳۷ درجه و ممانعت از ورود آنها به داخل سازمان و راهنمایی برای مراجعه به مراکز درمانی به منظور مداوا و آماده کردن محلول ضدعفونی دست در جنب درهای ورودی برای شست‌وشو و ضدعفونی دست شاغلان از دیگر اقدام‌های انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تحویل ماسک و دستکش بهداشتی به کلیه کارکنان سازمان، نظارت بر استفاده از ماسک و دستکش، ممانعت از ورود افراد و شاغلان بدون ماسک و دستکش در داخل سازمان و آماده کردن محلول ضدعفونی در داخل سالن‌ها با هدف ضدعفونی ابزار کار را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد.

وی گفت: یکی از ضرورت‌هایی که این سازمان به آن واقف بوده و مورد توجه قرار داده بحث آموزش است که در این راستا آموزش همگانی شاغلان از طریق پوسترهای آموزشی و نصب بنر در این زمینه است.

بر اساس تازه ترین اطلاعات رسمی در روز شنبه، آمار بستری ها در مرکزهای درمانی قم به ۵۸۶ تن رسید؛ ۹۶ تن در ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شدند که ۵۶ تن آنها مربوط به شیفت صبح امروز بوده است.

همچنین آزمایش کرونای ۲۰ تن از مردم قم امروز مثبت اعلام شد و آمار کلی به ۱۱۶۱ تن رسید.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز شنبه اعلام کرد: تاکنون ۲۰ هزار و ۶۱۰ تن در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۵۵۶ تن به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۷ هزار و ۶۳۵ تن نیز بهبود یافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا شهرداری قم قم پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا شهرداری قم قم کرونا ویروس کرونا شهرداری قم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد

واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، امروز_پنجشنبه سی ام فرودین_ همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان و با حضورمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، واحد صنعتی بزرگ فروسلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

روند احداث کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان با همت مسئولان پر تلاش شهرستان و مدیران این مجموعه در سال ۱۴۰۰ آغاز شد و هم اکنون تا اینجا در ۲ فاز این مجموعه صنعتی ۴۳۰ نیرو مشغول به کار هستند.

وجود پست ۶۳ به ۲۰ برق با ۵۸ درصد مگاوات مصرف برق از امتیازات این کارخانه محسوب می‌شود.

کد خبر 745829

دیگر خبرها

  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد