Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید اولین قسمت از مجموعه فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی در سال ۹۸ را مشاهده کنید.

مهناز افشار ۲۵ فروردین ماه با انتشار تصویری از مرد خوزستانی که در جریان سیل خوزستان با اشاره به کمک‌های مردم عراق به این استان، از ایرانیان خواست تا به مردم خوزستان کمک کنند، واکنش کاربران فضای مجازی را برانگیخت؛ کاربران خطاب به افشار گفتند حالا که نسبت به این موضوع نظر مثبت دارد خودش نیز آستین همت را بالا زده و برای کمک به سیل زدگان اقدام کند.

پرویز پرستویی ۲۷ فروردین ماه در صفحه مجازی اش نسبت به پیداشدن پلاک یکی از شهدای دفاع مقدس در آبادان واکنش نشان داد؛ پرستویی پس از اینکه نسبت به فعالیت روحانیان در مناطق سیل زده کشور اظهار نظری جنجالی را منتشر کرد، نسبت به پیداشدن این پلاک که بر اثر بالاآمدن آب رود کارون تفحص شد، واکنش نشان داد.

هنرمندان کشور نسبت به خبر فوت بهنام صفوی هنرمند موسیقی کشور که ۲۳ اردیبهشت ماه براثر ضایعه مغزی درگذشت، در فضای مجازی واکنش نشان داده و با انتشار تصاویری از او در صفحه هایشان، به جامعه هنری تسلیت گفتند.

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به رفتار ناشایست علیرضا بیرانوند با مامور نیروی انتظامی در ورزشگاه واکنش نشان داد؛ او در پستی که منتشر کرد از بیرانوند خواست جدای از اقدامات کمیته انضباطی، شخصا از مامور انتظامی که با او بد رفتاری داشته است دلجویی کند.

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون که پس از شهادت طلبه همدانی حاشیه سازی‌های زیادی در فضای مجازی منتشر کرد و پس از آن نیز شایعه فرارش از ایران مطرح شد، ۱۱ خرداد ماه نسبت به این شایعه واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.

امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون صحبت‌های جنجالی درباره انتصاب‌های فامیلی و امکان استفاده از تسهیلات و امکانات تجملاتی برای آقازاده‌ها منتشر کرده و از این موارد حمایت قاطع کرد که واکنش تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت؛ کاربران در واکنش به این موضوع از سلبریتی‌ها خواستند به جای اینکه صدای مردم باشند فقط سعی کنند زخم مردم نشوند.

۲۴ مرداد ماه ویدیویی از شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون در بین بادیگاردهایش در حاشیه مراسم رو نمایی از کتابش در فضای مجازی منتشر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

عکسی از شهاب حسینی بازیگر مطرح و چهره مردمی سینمای ایران در فضای مجازی منتشر شد که یکی از هوادارانش هنگام ثبت عکس یادگاری با حسینی، بسیار به او نزدیک شده و این امر واکنش کاربران را به دنبال داشت؛ شهاب حسینی ۲۹ مرداد ماه نسبت به این موضوع در صفحه مجازی اش واکنش نشان داد و نسبت به این کار هوادارش گلایه کرد.

۱۳ شهریور ماه ویدیویی از صحبت‌های جنجالی داریوش ارجمند هنرمند سینمای ایران درباره نفوذ پول‌های کثیف در شبکه نمایش خانگی در فضای مجازی منتشر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بر اساس خبری که ۱۷ شهریور ماه منتشر شد، یکی از برنامه‌های تلویزیونی در حال پخش تصویری از گریم حرفه‌ای و هنرمندانه محسن تنابنده در نقش پیرزن را با عکسی حقیقی اشتباه کرده و آن را در دکور برنامه قرار دادند.

مهناز افشار در تاریخ ۲۶ شهریور ماه نسبت به ویدیویی که از سوی پگاه آهنگرانی درباره تقبیح اظهار نظر کردن سلبریتی‌ها درباره موضوعات مختلف منتشر کرده بود، در توییتی واکنش نشان داد. همچنین در ادامه این واکنش، منیژه حکمت مادر آهنگرانی پاسخی به توییت افشار داد که او بازهم در مقابل این پاسخ موضع گرفت.

این بازیگر پر حاشیه همچنین ۳۰ شهریور ماه در حالی که در خارج از کشور به سر می‌برد، با انتشار رشته توییتی، تا اطلاع ثانوی از مخاطبان خود خداحافظی کرده و اعلام کرد می‌خواهد به خودش و زندگی اش برسد.

امین حیایی بازیگر ایرانی و یکی از داوران برنامه استعدادیابی عصر جدید با حضور در بیمارستان، آرزوی هوادار نوجوانش که در بستر بیماری بود و دوست داشت او را ببیند را برآورده کرده و برای سلامتی عرفان معلا دعا کرد.

سید بشیر حسینی داور عصر جدید ۲۳ مهرماه تصویری از آماده شدنش برای حضور در اجتماع عظیم اربعین و زیارت امام حسین (ع) منتشر کرد.

شما می‌توانید ادامه مجموعه مهم‌ترین فعالیت‌های مجازی هنرمندان در سال ۹۸ را در گزارش‌های بعدی دنبال کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان در فضای مجازی بازیگر سینما و تلویزیون بازیگران ایرانی نوروز 99 عید نوروز بازیگر سینما و تلویزیون فضای مجازی منتشر واکنش نشان مهناز افشار شهریور ماه منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالانشین برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی و تیم‌های قعرنشین برای عدم سقوط به دسته پایین‌تر در تلاش هستند. استقلال تهران و پرسپولیس به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آیند و در قعر جدول نیز دو تیم صنعت نفت و نساجی با ۱۶ امتیاز قرار گرفته‌اند و مدعی اصلی سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شوند.

حسن اشجاری کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل بیست و سوم اظهار داشت: با نگاهی به جدول کاملاً مشخص است که قهرمانی بین یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس است و سایر تیم‌ها شانس بسیار کمی دارند.

مدافع سابق فوتبال ایران ادامه داد: به نظرم با این حال باز شانس استقلال بالاتر است در صورتی که مدیریت و کادر فنی این باشگاه حاشیه‌ها را از تیم دور کنند و دست از اختلاف بردارند، چون این تیم صدرنشین است و با توجه به بازی‌هایی که دارد می‌تواند امتیازات لازم به دست آورد و بار دیگر به قهرمانی دست یابد.

دوست دارم نساجی در لیگ برتر ماندگار شود

او ادامه داد: در پایین جدول شرایط خیلی سخت‌تر از بالای جدول است و به نظرم هر تیمی که با صنعت نفت، نساجی و استقلال خوزستان نباید احساس آرامش کند. هر ۳ تیم از باشگاه‌های قدیمی در ایران هستند و امیدوارم نساجی که یکی از تیم‌های پرطرفدار در ایران به حساب می‌آید و با توجه به هزینه‌هایی که کرده است به نظرم می‌تواند از دیدارهای باقی مانده امتیازات خوبی را کسب کند و در لیگ برتر باقی بماند اما کار دو تیم جنوبی استقلال و نفت سخت است و نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم در لیگ باقی می‌ماند.

بیانیه نویسی فقط باعث ایجاد حاشیه در تیم‌ها می‌شود

اشجاری در رابطه با بیانیه نویسی باشگاه‌ها و اینکه فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌هایی که رو به بیانیه نویسی بروند جریمه سنگینی لحاظ خواهد کرد، گفت: بیانیه نویسی تنها باشگاه‌ها را وارد حاشیه می‌کند و این موضوع تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریزد و در روند نتیجه‌گیری تیم‌ها هم اثر گذار خواهد بود.

وی ادامه داد: در رابطه با جریمه فدراسیون فوتبال هم باید بگویم این نتیجه‌ها سودی به همراه نخواهد داشت و اگر درگیری بین باشگاه‌ها رخ دهد باز سراغ بیانیه نویسی می‌روند. این مساله باید ریشه‌یابی شود تا هیچ مدیری سمت این کارها نرود.

اشجاری در پایان گفت: هواداران فوتبال نیاز دارند تا یک بازی زیبا تماشا کنند که با ایجاد حاشیه‌های زیاد مانند همین بیانیه نویسی باعث می‌شود تا تمرکز بازیکنان از بین رود. امیدوارم در سال‌های آینده دیگر شاهد اینگونه حاشیه نباشیم و بیشتر به دنبال رفع نقاط ضعف تیم‌ها برویم.

کد خبر 6080987

دیگر خبرها

  • پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی 
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام اسرائیل
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام امروز اسرائیل
  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • سکانس‌هایی از مقیمان ناکجا
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)