Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شود، یک اسپانسر پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی به آبی های پایتخت خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استعفای علی فتح‌الله‌زاده منجر شد تا کمتر از یک ماه از بازگشت او به این باشگاه دوباره استقلال بدون مدیرعامل شود و سال ۹۸ را با همینطور به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از استعفای فتح‌الله‌زاده از سوی وزارت ورزش و جوانان احمد سعادتمند و حجت نظری به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند و قرار است دو عضو دیگر هم معرفی شوند که پس از موافقت با استعفای کامران منزوی در کنار اسماعیل خلیل‌زاده هیئت مدیره این باشگاه با ۵ نفر در سال جدید کارش را آغاز کند.

با این وجود، اما هنوز مدیرعامل جدید استقلال معرفی نشده است و همانطور که پس از استعفای امیرحسین فتحی از این سمت اسماعیل خلیل‌زاده تمامی امور را برعهده داشت اکنون هم او نفر اول این باشگاه در مسائل مدیریتی شناخته می‌شود.

شنیده می‌شد در بازگشت سعادتمند به باشگاه استقلال او قرار است به عنوان مدیرعامل منصوب شود و عبدالرضا موسوی به عنوان عضو هیئت مدیره به فعالیتش دوباره ادامه بدهد، اما با گذشت دو روز از سال جدید هم مشخص نیست که چه شخصی قرار است این پست خطیر را در روز‌هایی که این باشگاه با بدهی‌های هنگفتی رو به رو است، بپذیرد.

در همین راستا که باشگاه استقلال باید طی چند روز آینده حدود ۳۰ میلیاردتومان از بدهی‌هایش را بپردازد و پرونده شکایت منشا و جپاروف به فیفا اگر در زمان مقرر تعیین تکلیف نشود آن‌ها را با محرومیت رو به رو می‌کند، یک اسپانسر برای این باشگاه پیدا شده که البته شرط عجیبی برای آغاز همکاری با باشگاه بزرگ پایتخت مطرح کرده است.

این اسپانسر که با مدیران باشگاه استقلال ارتباط برقرار کرده است به آن‌ها اعلام کرده تصمیم دارد با این باشگاه همکاری کند و در ادامه فصل حامی مالی این باشگاه باشد، اما به شرطی که احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه منصوب شود! مدیران باشگاه که از این اظهارنظر متعجب شده‌اند پاسخی به او نداده‌اند و باید دید سعادتمند به عنوان مدیرعامل انتخاب خواهد شد تا یک منبع مالی خوب به این باشگاه برسد یا خیر.

ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار استقلال مدیرعامل استقلال عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد

فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

 

دیگر خبرها

  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • کربکندی: مورایس بدش نمی‌آید او را برکنار کنند/ سپاهان یک تیم معمولی شده و سکوت مدیرانش عجیب است
  • شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!
  • رنگ استقلال و پرسپولیس برای من مهم نیست! | اگر شرایط خوب باشد پیشنهاد خارجی را قبول می‌کنم
  • نصیرزاده: خمز سال بعد هم می‌ماند
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • یک‌هزار پیشنهاد در فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» ثبت شد
  • خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید