Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:02:47 GMT

سبزه‌میدان فقط 7 درصد پیشرفت دارد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۳۸۳۵

سبزه‌میدان فقط 7 درصد پیشرفت دارد

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به عقب‌ماندگی پروژه سبزه‌میدان از زمان‌بندی تعیین شده گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه فقط 7 درصد است.

حبیب‌الله ملایی‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از برنامه‌های سال جاری مجموعه شهری رسیدگی به وضعیت آسفالت و برطرف کردن مشکلات در این زمینه است، چرا که از خواسته‎های مسلم شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه پس از تعطیلات و مساعد شدن شرایط جوی بحث اجرای بودجه انجام خواهد شد، اضافه کرد: اجرای روکش آسفالت از جمله این مسائل است که در این راستا نسبت به ترمیم نوارهای حفاری اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیتی که موضوع آسفالت و رفع نواقص آن دارد، در بودجه امسال 34 میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

یگانه از دیگر اولویت‌های مجموعه شهری در سال جاری را پروژه سبزه‌میدان اعلام کرد و گفت: درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود 7 درصد است که از برنامه پیش‌بینی شده عقب است.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه اجرای پروژه سبزه‌میدان طبق طرح مصوب اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم عقب ماندگی لازم را در این پروژه جبران و طبق زمان‌بندی پیش برویم.

وی تکمیل پارکینگ‌های طبقاتی را نیز از دیگر برنامه‌های شهری در سال جاری اعلام کرد و گفت: در سال جاری محور شرقی- غربی پادگان را که نقطه اتصال چند شهرک است را اجرایی خواهیم کرد.

سرپرست شهرداری زنجان از ایجاد بوستان‎های جدید در سطح شهر نیز خبر داد و گفت: این موضوع نیز به منظور ایجاد شادابی و نشاط در جامعه انجام خواهد شد.

یگانه با بیان اینکه عزم شورای شهر بر این است که با کار مضاعف در شهر اعتماد عمومی که نسبت به مجموعه شهرداری مخدوش شده را برگردانیم، بیان کرد: ما همکاران بسیار پاکدستی در شهرداری داریم که برای انجام این کارها می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان شهرداری بودجه مجموعه شهری سرپرست شهرداری اولویت سبزه میدان آسفالت سرپرست شهرداری زنجان سبزه میدان خواهد شد سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری ظهر سه شنبه در بازدید از وضعیت فیبر نوری در استان بوشهر گفت: برای انجام طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر حفاری برنامه‌ریزی شده که تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر یعنی ۴۰ درصد از طرح انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: نشستی با استاندار بوشهر و مدیران اپراتورها و پیمانکاران، در جهت بررسی مشکلات و تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان تشکیل شد.

معین فیبر نوری استان بوشهر گفت: در این نشست و با دستور اکید استاندار، مقرر شد تا هفته آینده، طی جلسه مشترک با شهرداری‌ها، مشکلات انعقاد و اجرای قراردادها برطرف و اپراتورها نیز برنامه به روز شده شهرها را ارائه کنند.

معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: در راستای بررسی میدانی چگونگی اجرای پروژه فیبرنوری استان، از محل حفاری پروژه فیبر نوری در منطقه ۱ شهر بوشهر بازدید و با پیمانکاران، در خصوص سرعت اجرای کار و مشکلات صحبت شد.

خوانساری گفت: در بازدید از پروژه فیبر نوری شهر کنگان و طی نشستی با فرماندار کنگان و با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر، اپراتور و پیمانکاران انجام شد.

وی بیان کرد: حداکثر ۶۰ روز آینده حفاری ۴۰ کیلومتر فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

کد خبر 6086684

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد