Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:21:32 GMT

مبعث نقطه سرنوشت ساز جهان بشریت بود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۴۶۰۷

مبعث نقطه سرنوشت ساز جهان بشریت بود

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: مبعث نقطه سرنوشت ساز جهان بشریت بود و همه راه های سعادت و توفیق و کمال از این نقطه آغاز شد.

وی افزود: بشر باید راه سعادت و کمال و ترقی خود را می پیمود بنابراین پیامبر(ص) در ۲۷ رجب برای سعادت و هدایت بشر مأمور شد.

ولی نژاد گفت: انسان های نباید از وجود چنین پیامبری غفلت می کردند و باید مانند پروانه دور وی می گشتند و همه راه سعادت را در کنار ایشان جستجو می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اما افسوس که بشریت راه انتخاب شده خدا را برنتافت و همچنان بخشی در کورراه و بخشی هم در ضلالت دائمی هستند.

ولی نژاد ادامه داد: پیامبر (ص) سه مأموریت برای خود تعریف کرد که نخستین آن ایمان و اعتقاد بود؛ ایمان به نبوت، معاد و هرچیزی که جنبه اعتقادی پیدا می کند و اگر انسان می خواهد مسلمان باشد باید اعتقاد قلبی داشته باشد.

وی اضافه کرد: دومین مأموریت پیامیر، افعال و اعمال عبادی است که باید در کنار معتقد بودن آنها را انجام دهد. یعنی آنچه را که در گام اول آموخت باید در این مرحله به آن عمل کند و حلال را حلال بداند و از حرام بپرهیزد.

ولی نژاد گفت: مأموریت سوم پیامبر دعوت به اخلاق حسنه بود؛ کسی که ایمان و اعتقاد داشته باشد و اعمال عبادی هم انجام دهد ولی اخلاق نداشته باشد، آن دو مرحله قبلی از وی پذیرفته نمی شود.

وی افزود: پیامبر(ص) بارها فرمودند که من برای اخلاق مبعوث شدم تا اخلاق حسنه را برای مردم به ارمغان بیاورم و بدانید که اخلاق شرط مهم دینداری و ایمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: بنابراین خداوند پیامبر را برای این سه امر، مأمور کرد تا سعادت را بشریت به ارمغان بیاورد و کسانی که مسلمان هستند اما اخلاق ندارند خیلی به دین آنها امیدی نیست.

کد خبر 4883890

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی حوادث چهارشنبه سوری قزوین شیراز استانداری سمنان نوروز ضدعفونی ولی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است

سفیر بولیوی در تهران، در همایش «غزه زنده است» گفت: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رومینا پرزراموس سفیر بولیوی در تهران، در همایش «غزه زنده است» گفت: اسرائیل باید قطعنامه‌هایی که در شورای امنیت به تصویب می‌رسد احترام بگذارد و به جنایات خود در غزه پایان دهد.

وی ادامه داد: در نوامبر که روز استقلال فلسطین است، بولیوی به همراه سفیر همراه مردم به خیابان‌ها آمدند و خواستار توقف نسل کشی در غزه شدند.

سفیر بولیوی در تهران گفت: نماینده بولیوی در سازمان ملل نیز اقدامات رژیم اسرائیل را محکوم کرد و خواستار احترام گذاشتن این رژیم به قوانین بین المللی شد.

وی افزود: در ۴۸ امین سالگر روز فلسطین، بولیوی بر همبستگی خود با این کشور تاکید دارد. در جلسه علنی شورای امنیت، بولیوی جنایات در غزه را نیز محکوم کرد.

سفیر بولیوی در تهران یادآور شد: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است. در حال حاضر دلایل کافی برای برپایی دلایل برای تشکیل دادگاه جهت رسیدگی به جنایات رژیم اسرائیل وجود دارد.

وی در پایان حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها
  • اسپوتنیک: موشک‌های ایران به حفاظت‌شده‌ترین نقطه اصابت کرد
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • کنایه تند به شریعتمداری بعد از حمله کیهان به فضائلی / احمدی‌نژاد را یادتان هست؟