Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین باستانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در روزهای شیوع ویروس کرونا تئاتر تعطیل نیست اظهار داشت: در این شرایط بحرانی برای مردم و کشور، خانواده تئاتر تا جای امکان و توان خود در حال خدمت و کمک هستند.

وی با تاکید بر اینکه در وضعیت وخیمی قرار گرفته ایم تصریح کرد: در این اوضاع باید از خود، خانواده و یکدیگر بیش از گذشته مراقبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارگردان تئاتر تصریح کرد: در هر بحرانی و شرایطی درصدی از مردم عصیان و سرکشی می کنند و تابع مقررات و رعایت اصول مربوطه نیستند اما نمی توانیم این درصد اندک را به کل تعمیم دهیم یا تبلیغات و توصیه ها را متوقف کنیم.

وی افزود: بسیاری از هموطنان به توصیه ها توجه می کنند و با احترام برخورد کرده و آنها را عملی می کنند، هنرمندان تئاتر و تمام عرصه های دیگر برای مردم عزیزند و نظراتشان قابل احترام است و الگویی برای آحاد جامعه محسوب می شوند که در این روزها موضوع قابل توجهی محسوب می شود.

به گفته وی، در محوریت بودن هنرمندان شرایطی را فراهم می کند تا آنها توصیه ها را متذکر شوند و نحوه مراقبت را در روزهای شیوع ویروس کرونا آموزش و مردم انجام دهند.

باستانی خاطرنشان کرد: این روزها که فضای اجرای تئاتر در سالن ها تعطیل شده است و تمرینات نیز انجام نمی شود ما هم از مردم می خواهیم که کارهای غیر ضروری خود را به تعویق بیاندازید و تجمع در هیچ کجا نکنند.

باستانی گفت: بدون مردم ما نیز وجود نداریم تمدن و فرهنگ بدون مردم معنا و مفهومی ندارد و پوچ و تهی می شود به همین دلیل هر چقدر که بتوانیم باید به هم کمک کنیم تا از این بحران عبور کنیم.

وی تاکید کرد: من به سهم خودم از مردم سرزمین ایران درخواست می کنم مواظب همدیگر باشید در فضای امن خانه ها بمانید تا از خانواده محافظت کنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا نمایش پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نمایش ویروس کرونا نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز این دور از حملات به بیمارستان شفا در شهر غزه ۲۰۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز این دور از حملات به بیمارستان شفا در شهر غزه 200 فلسطینی را به شهادت رسانده است.

 دفتر مذکور همچنین از بازداشت نزدیک به 1000 فلسطینی توسط اشغالگران صهیونیست در بیمارستان شفا خبر داد.

 در این بیانیه آمده است که دشمن صهیونیستی به بمباران بیمارستان شفا ادامه می‌دهد تا تیم‌های پزشکی و درمانی و آوارگان مجبور به خروج و بازجویی از آن‌ها کند.

گزارش اختصاصی از جنایات صهیونیستها در بیمارستان شفای غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش دولت رئیسی به سخنان جنجالی روحانی درباره آبان ۹۸ | بالاخره چه کسی راست می‌گوید؟
  • پس لرزه‌های سخنان روحانی؛ دولت رئیسی واکنش نشان داد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آقای روحانی، با مردم صادق باشید!
  • واکنش رئیس اطلاع رسانی دولت به روحانی: با مردم صادق باشید
  • شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا
  • شادی و نشاط شاه‌کلید داشتن خانواده‌ای پویا
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • خصوصی سازی فرهنگ، بخش قابل توجهی از استعدادها را نابود کرد
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • اشتباهات زندگی زناشویی