Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: "جهش تولید" عامل اصلی ایجاد اقتصاد پایدار و مستقل از نفت است. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به شعار سال 99 با عنوان "جهش تولید" اظهار داشت: مقام معظم رهبری چندین سال است که محور شعارهای سال را موضوعات اقتصادی قرار داده‌اند به طوری که سال گذشته رونق تولید بود و امسال نیز جهش تولید نامگذاری شده که به فرموده مقام معظم رهبری سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفت و تاحدودی زیرساخت‌های تولید شکل گرفت و تسهیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورتی‌که امسال اراده و انسجام سال گذشته وجود داشته باشد قطعا به یک جهش اقتصادی خواهیم رسید بنابراین همه باید در این بخش ایفای نقش کرده و از تمام‌ توان و ظرفیت‌های موجود برای رونق و جهش تولید استفاده کنند تا سایر شاخص‌ها مثل اشتغال نیز رونق بگیرد چراکه امروز این یک تکلیف است و برای تحقق آن مسئول هستیم.

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد: اگر بخواهیم مشکل فقر و بیکاری جوانان که امروز دغدغه مسئولین و خانواده‌ها است برطرف شود راهی جز حرکت در مسیر رونق و جهش تولید نداریم.

گیلان| بروکراسی اداری مانع جدی در برابر تولیدکنندگان؛ «جهش تولید» با اتکا به نسل جوان محقق می‌شودتکلیف دستگاههای اجرایی برای تدوین برنامه‌های تحقق جهش تولیداخبار خوشی در گسترش و نوسازی صنایع کشور در سال « جهش تولید » شاهد خواهیم بود

رضایی بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری براین مهم بوده که اقتصاد کشور باید وابسته به نفت نباشد و این شرایط امروز فراهم شده، در صورتی که از این فرصت استفاده کنیم می توانیم‌ یک اقتصاد جدید برپایه تولید و مستقل از نفت داشته باشیم چراکه اقتصاد مستقل از نفت یک اقتصاد پایدار بوده و استقلال اقتصادی به اوج خود خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بنابراین امیدواریم با انسجام در همه مجموعه‌های اجرایی و مردمی کشور این مهم محقق شود که مردم از نتیجه آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/711/ ز

R7980/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مستقل از نفت جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبری بر لزوم اطمینان خاطر کارگر نسبت به آینده شغلی خود، گفت: امروز بنگاه‌های اقتصادی کشور باید رونق پیدا کنند تا تکلیف کارگران برای چندین سال متوالی مشخص باشد نه اینکه لحظه به لحظه نگران شغل، درآمد و معیشت خود باشند.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار کارگران سراسر کشور درباره جهش تولید و وظایف مسئولان در این زمینه گفت: رهبری در بیانات‌شان در این زمینه توصیه‌هایی به کارگران و مسئولان مطرح کردند؛ ایشان در توصیه به کارگران فرمودند که خودشان باید فرهنگ کار اعم از نظم و انضباط و نقش آفرینی برای ارزش دادن به مقام کارگر را مورد توجه قرار دهند و به مسئولان نیز جهت تامین زیرساخت‌های لازم جهت مشارکت بخش خصوصی و بخش تعاون جهت افزایش مشارکت مردم در اقتصاد توصیه‌هایی مطرح نمودند؛ اگر مسئولان کلیدواژه‌های رهبری در جلسه امروز را به کار بردند و دستورالعمل‌های ایشان را به ویژه طرح‌های توسعه ای و افزایش ظرفیت‌های بازار تولیدی با مشارکت مردم را مورد توجه قرار دهند، جهش تولید محقق خواهد شد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری بر لزوم اطمینان خاطر کارگر نسبت به آینده شغلی خود، گفت: مقام معظم رهبری تنها شخصیتی در سطح کشور هستند که به مسائل کارگری اطلاعات جامع دارند و ایشان نسبت به همه وزرای کار و روسای جمهور اشراف کاملی به موضوعات مربوط به کارگری دارند؛ ایشان بر همین اساس نیز در تبیین وظایف قوا و دستگاه‌ها در قبال جامعه کارگران، تضمین امنیت شغلی را از مهمترین مسائل دانستند و تاکید کردند که اولین مشکل جامعه کارگری امنیت شغلی است.

در این زمینه بخوانید: رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران: خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه راه حل اطمینان بخشی در زمینه امنیت شغلی، کار مستمر است، گفت: امروز بنگاه‌های اقتصادی کشور باید رونق پیدا کنند تا تکلیف کارگران برای چندین سال متوالی مشخص باشد نه اینکه لحظه به لحظه نگران شغل، درآمد و معیشت خود باشد؛ همچنین مجلس و دولت باید بدانند که افزایش ظریب امنیت شغلی کارگران کشور نیازمند قوانین جدید است تا بتوانیم ساختارها در این زمینه آماده کنیم.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است