Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین رضا مرآتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دهیاران می‌توانند با هماهنگی بخشداران نسبت به دریافت محلول ضد عفونی محیط  از انبار شهرداری شیروان اقدام کنند.

وی  در ادامه گفت: در شرایط فعلی، ورود  مسافران به شیروان بحران زا است و می‌تواند باعث شیوع بیماری در شهرستان شود لذا انتظار آن است که شیروانی های مقیم در دیگر استانها سعی کنند از سفرهای غیرضرور به شیروان پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان نیز گفت: تولید محلول ضدعفونی سطوح توسط نیروگاه این شهر، برای ۱۰ روز برنامه ریزی شده است.

علیرضا بانکیان اظهار داشت: در صورت نیاز، روند تولید محلول تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت زیرا که هدف کمک به مردم و بهداشت و سلامت آنان است.

وی بدون اشاره به مبلغ هزینه شده برای تولید محلول و اینکه برای سلامتی مردم هر چه باشد هزینه می کنیم گفت: تولید محلول را وظیفه فردی خود می دانیم و در این راستا، همکاران نیروگاه در ایام تعطیلات نوروز دعوت به کار شده اند.

این نیروگاه از نظر بزرگی بعد از نیروگاه دماوند تهران و نکا در شمال، سومین نیروگاه بزرگ کشور است.

۷۰۰ نفر در نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان فعالیت می کنند که ۶۸ درصد آنان بومی هستند.

نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در ۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شیروان واقع شده است.

کاربران فضای مجازی در چند روز گذشته با داغ کردن هشتگ‌هایی از مردم می خواهند تا با مسافرت نکردن به شهرستان شیروان در قطع زنجیره ویروس کرونا مسوولان را کمک کنند.

شنیده شده در صورت ادامه روند ورود میهمانان و شیروانی های ساکن در سایر شهرهای کشور به این شهرستان، پست قرنطینه در ورودی شهرها و روستاهای این شهرستان فعال می شود.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان شمالی تا ظهر روز شنبه، دوم فروردین، ۱۳۹ نفر  و افراد فوتی هم ۱۴ نفر اعلام شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران شیروان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شیروان بهداشت و سلامت ویروس کرونا شیروان بهداشت و سلامت تولید محلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، راهکارهای تفکیک پسماند به مناسبت هفته سلامت امروز به دانش‌آموزان مدرسه الزهرای مهاباد آموزش داده شد.

خضری مسئول واحد بهداشت شهرداری مهاباد گفت: در این کارگاه،دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی الزهرای مهاباد با راهکارهای حفظ محیط زیست و جداسازی زباله ها آشنا شدند.

خضری اضافه کرد: فرهنگ سازی در حوزه زباله‌های خانگی هم در دستور کار شبکه بهداشت و درمان و شهرداری مهاباد قراردارد.

رحیمی کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت مهاباد گفت: دانش آموزان میتوانند در خانواده پیام بهداشتی را برای خانواده هایشان انتقال و آموزش دهند.

دراین کارگاه آموزشی همچنین اعلام شد روزانه ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰  درصد آن، زباله خشک است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!