Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید مبعث به‌صورت زنده از شبکه خبر سیما آغاز شد. تاریخ انتشار: 11:40 - 03 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۷۷۳۶ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز یکشنبه سوم فروردین ۱۳۹۹ به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید مبعث پیامبر اعظم صلی‌الله علیه‌و آله و سلم به‌صورت زنده از شبکه خبر سیما  آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری که هر سال در روز اول سال نو و در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، به علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش کرونا امسال در مشهد مقدس برگزار نشد.   سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب از شبکه‌های صدا و سیمای ملی، سایت و اینستاگرام و توئیتر KHAMENEI.IR بصورت زنده پخش می‌شود.   بیشتربخوانید: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۹ را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مقام معظم رهبری جهش تولید مبعث سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است

رئیس دیوان عالی کشور گفت: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد موضوع عفاف و حجاب، حرمت شکنی در ماه مبارک رمضان و روزه خواری فصل الخطاب است.

رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد/ موانع موجود در جهت خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم هر چه سریع‌تر رفع شود

رئیس دیوان عالی کشور گفت: مسئولین با عنایت به مطالبه جدی مردم باید به وظایف و تکالیف شرعی و قانونی خود عمل کرده و در این زمینه نباید از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی غفلت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در جلسه شورای معاونین با بیان روایتی از امیرالمومنین علی (ع) مبنی بر اینکه قِوامُ الشَّریعَةِ الأمرُ بِالمَعروفِ، و النَّهیُ عَنِ المُنکَرِ، و إقامَةُ الحُدودِ، به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار مسئولین با ایشان در ماه مبارک رمضان پرداخت و عنوان کرد: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد موضوع عفاف و حجاب، حرمت شکنی در ماه مبارک رمضان و روزه خواری فصل الخطاب است.

 رئیس دیوان عالی کشور همچنین با اشاره به خطبه‌های نماز عید فطر مقام معظم رهبری افزود: مسئولین ذی ربط با عنایت به مطالبه جدی مردم مؤمن و متدین ایران اسلامی باید به وظایف و تکالیف شرعی و قانونی خود عمل نمایند و در این زمینه نباید از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی غفلت کرد.

 وی اظهار داشت: در سال جدید باید موانع موجود در جهت تکریم ارباب رجوع، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و اصحاب پرونده هر چه سریعتر رفع گردد و برنامه تحولی دیوان عالی کشور با قدرت هر چه تمام اجر ایی شود که در این زمینه ارزیابی عملکرد سال گذشته و احصاء نقاط ضعف و قوت و شناسایی آسیب‌ها حائز اهمیت است.

 حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به برخی از برنامه‌های دیوان عالی کشور در سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: به امید خدا با اصلاح برخی مواد قانون آیین دادرسی کیفری در مجلس شورای اسلامی میزان ورودی پرونده‌ها به دیوان عالی کشور کاهش می‌یابد که در نتیجه آن، شاهد افزایش کیفیت کار شعب و نظارت مستمر و برنامه ریزی شده بر محاکم خواهیم بود.

 رئیس دیوان عالی کشور ادامه داد: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه تحول قضایی، کاهش اطاله دادرسی، ساماندهی درخواست‌های اعاده دادرسی، بحث نظارت بر محاکم و تحقق شعار سال، اولویت کاری ما در سال جدید خواهد بود.

 وی با تاکید بر اولویت رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی در جهت تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: برنامه ریزی جهت نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی با روسای دادگستری‌های سراسر کشور و شعب دادگاه ها، در دستور کار معاونت نظارت دیوان عالی کشور قرار دارد.

منتظری در پایان بر شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد سال ۱۴۰۲ دیوان عالی کشور تاکید و تصریح کرد: برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۳ با جدیت هرچه تمام در سال جدید اجرائی خواهد شد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • پیش بینی ۳۵ سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره قدرت ایران |‌ ویدئو
  • نوید رهبر انقلاب درمورد بازگشت قدس شریف به دامن مسلمانان به زبان عبری
  • فرمایشات رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است