Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان نظام پزشکی در کانال اطلاع‌رسانی خود در شبکه‌های اجتماعی با انتشار متنی نوشت:

«این شخص به اعتبار لباس خود وارد بیمارستان شده، بر بالین بیماران مظلوم حاضر شده و خلاف‌های شبه تبریزیان خود را به سبک زیر رقم زده است و کسی هم جلو او را نگرفته‌است.

بدون حفاظت شخصی وارد شده و طبیعتاً شانس گرفتاری خود را بالا برده‌است و چه بسا الان ناقل است و در سطح جامعه در حال تردد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انگشت غیربهداشتی خود در ظرفی می‌زند که شاید با همین انگشت به صدها نفر دیگر هم زده‌است. سپس همین انگشت را دور لب و بینی بیمار بی‌دفاع کشیده، همین انگشت پر از عفونت را مجدداً به اطراف دهان و بینی بیمار مظلوم دیگر می‌کشد و لابد دیگران را هم!

از این حرکت غیر اصولی خویش فیلم می‌گیرد و در شبکه‌های اجتماعی توزیع می‌کند تا تظاهر کند همه پزشکان و مسئولین اشتباه می‌کنند و ایشان با طب خودساخته اسلامی مسئول مداوای بیماران کرونایی است!

مصداق بارز تشویش اذهان عمومی چیست؟»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نظام پزشکی بیمارستان جامعه طب بیمارستان جامعه طب ماسک نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، در اولین جلسه شورای‌عالی نظام پزشکی در سال جدید، گفت: پیگیری فشرده تعرفه‌های خدمات سلامت، مشکلات قضائی و حقوقی برخی همکاران در روزهای پایانی سال، پرونده فوت مرحومه بخشی متخصص قلب و عروق طرحی در لرستان) و نیز ارتباط با منتخبین مجلس شورای اسلامی، از کارهای سازمان نظام پزشکی در یک ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری امور بدون تعطیلی و در تمام ایام نوروز ادامه داشته است، افزود: علاوه بر آن تعمیرات اساسی ساختمان نظام پزشکی برای اخذ تائیدیه ایمنی هم در همین ایام در جریان بود و می‌توان گفت که روزهای پایانی سال و ایام نوروز پرکارترین ایام سازمان نظام پزشکی بوده است.

رئیس زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی برای تصویب و ابلاغ تعرفه‌ها، تصویب آن در اولین جلسه هیأت دولت در ۵ فروردین و ابلاغ جداول آن در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را حرکتی رو به جلو دانست که نتیجه پیگیری‌های وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و نیز توجه دولت بوده است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن توضیح پرونده فوت مرحومه بخشی، از اشراف کامل سازمان نظام پزشکی به این پرونده و پیگیری جدی آن در مراجع ذی ربط تا حصول نتیجه نهایی خبر داد.

کد خبر 6082311 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • واکنش معنادار وزیر روحانی به تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی قاعده در حجاب
  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • رفتار دوگانه ضد انقلاب‌ها + فیلم
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی