Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:26:50 GMT

خرم‌دره صاحب پایگاه انتقال خون می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۵۵۱۶

خرم‌دره صاحب پایگاه انتقال خون می‌شود

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره گفت: پایگاه انتقال خون در این شهر راه‌اندازی می‌شود.

مرتضی صالحی‌نژاد دیروز (۲ فروردین) در جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌دره، از طرح ایجاد پایگاه انتقال خون این شهر خبر داد و افزود: انتقال خون یک سازمان عام‌المنفعه است که بنا به ضرورت و افزایش جمعیت شهرستان، یکی از کمبودهای شهر محسوب می‌شد که این امر مهم با تلاش و پیگیری‌های مسئولان خرم‌دره به ثمر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با تصویب هزینه مبنی بر، در نظر گرفتن ساختمان برای راه‌اندازی پایگاه انتقال خون در جلسه شورای اسلامی شهر، به زودی شاهد افتتاح پایگاه انتقال خون در شهرستان خرم‌دره خواهیم بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا که به یک مسئله جهانی تبدیل شده و کل کشور را نیز درگیر کرده است، افزود: در حالی که کشورهای مدعی در تهیه اقلام بهداشتی خود مانده‌اند، خوشبختانه اقدامات خوبی در مبارزه با این ویروس در کشور ما شکل گرفته که نمونه آن، تلاش‌های ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان خرم‌دره است.

وی با اشاره به نقش موثر تشکیل نیروهای جهادی مردمی خودجوش برای مبارزه با کرونا به‌ویژه در حوزه تولید ماسک، ادامه داد: جوانان شهر در ضدعفونی معابر و خیابان‌ها نیز کمک‌حال شهرداری و کشت و صنعت بنیاد خرم‌دره هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره، همت همگانی را لازمه مبارزه با کرونا عنوان کرد و گفت: بر این باوریم که مردم خرم‌دره در کنار مسئولان با همدلی و اتحاد از بیماری کرونا نیز به سلامت گذر خواهند کرد.

صالحی‌نژاد، در خانه ماندن را کلید اصلی غلبه بر کرونا عنوان کرد و یادآور شد: باید برای حفظ سلامتی عزیزان‌مان، عید را از دور به یکدیگر تبریک بگوییم تا عامل انتقال این ویروس نباشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره خاطرنشان کرد: برای این‌که باری بر دوش حوزه بهداشت و درمان نباشیم، باید از مسافرت‌ نوروزی پرهیز کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای شهر انتقال خون زنجان خرم دره پایگاه انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز چهارشنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه اول خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن امروز شنبه پایگاه «حدب یارین» را با سلاح مناسب هدف قرار داد و تلفاتی به دشمن صهیونیستی وارد کرد.

حزب‌الله لبنان در بیانیۀ دوم خود آورده است: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، تجمع نظامیان صهیونیست در «جبل عداثر» را با موشک هدف قرار دادند و موشک‌ها مستقیما به هدف اصابت کردند.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل جنبش حزب الله دیروز جمعه تصریح کرد: ما به هر تجاوز اسرائیلی قطعا پاسخ خواهیم داد و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهیم کرد.

وی تاکید کرد هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش‌بس بسته شود.

شیخ نعیم قاسم گفت پشتیبانی از غزه، در حقیقت پشتیبانی از لبنان است، زیرا آنچه را در غزه جریان دارد، در برابر خود می‌بیند که اگر سکوت کند، قربانی بعدی خواهد بود.

ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماستتجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • انتقال صنایع آلاینده کوچکترین اقدام کنترل آلودگی هوای اصفهان است
  • احداث پایگاه انتقال خون خمین ۱۵ سال بر زمین مانده است
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد
  • ساختمان انتقال خون خمین نیازمند ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار است