Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس بیمارستان شهید چمران شیراز گفت: حمایت مردمی در هر امر نیک و خداپسندانه، بیانگر عظمت روح انسان و جلوه‌های زیبا و با ارزش آن است، امروز شاهد ارسال کمک‌های جامعه دندانپزشکان استان فارس و شهر شیراز هستیم که نشانگر خلوص و صداقت وصف ناپذیر این نیکوکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی هاشمی ضمن تقدیر از این عمل خداپسندانه در جمع خیرین دندانپزشک، افزود: امیدواریم تا با گسترش دانش و آگاهی مردم درباره ضرورت باقی ماندن در خانه و عدم تردد‌های غیر ضروری بتوانیم موجب کاهش شیوع و صدمات احتمالی به افراد مستعد در جامعه شویم.

حسین زارعی مدیر بیمارستان شهید دکتر چمران نیز به نمایندگی از تمامی کارکنان تلاشگر این بیمارستان، از این عمل خیر و انسان دوستانه تشکر کرد و گفت: امیدواریم با پرهیز از مسافرت، تردد، دید و بازدید‌های غیر ضروری به عنوان مهمترین راهکار‌های مبارزه با این بیماری، شاهد کاهش شیوع این بیماری در جامعه باشیم.

نازیلا شهبازی رییس جامعه دندانپزشکی ایران شعبه فارس نیز ضمن ابراز خدا قوت، از تلاش شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان شهید دکتر چمران در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

چهار دستگاه مانیتور علایم حیاتی پورتابل، دو دستگاه D.V.T به همراه کاف، عینک محافظ، مواد ضدعفونی کننده، ماسک، لباس ضد ویروس و شیلد و فریم، دستکش جراحی و معاینه، لباس‌های گان جراحی و پت محلول‌های شستشوی دست، به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان، از سوی جامعه دندانپزشکی شیراز، به بیمارستان شهید دکتر چمران اهدا شد.

بیمارستان شهید چمران شیراز به عنوان مرکز درمانی پشتیبان هم اکنون در کنار بیمارستان علی اصغر شیراز کار مراقبت و درمان از بیماران کرونا را انجام می دهد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دندانپزشکی ویروس کرونا بیمارستان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و دومین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی درمرکز پیوند عضو منتصریه دانشگاه؛  ۴ عضو زنده یاد طوبی رجائی ۷۰ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  مرحومه طوبی رجائی در بیمارستان بوعلی سینا شیراز  به آقای ۶۵ ساله ساکن بندرعباس که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد طوبی رجائی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد طوبی رجائی از بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد  به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره