Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجرای شعبده بازی و کارت بازی رضا پورجوان در برنامه «عصر جدید 2» به عنوان هفتمین اجرا روی صحنه رفت و زنگ طلایی امین حیایی را به صدا در آورد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کارت بازی رضا پورجوان در قسمت سوم فصل دوم «عصر جدید» غوغا به پا کرد و علاوه بر 4 رای سفید داوران زنگ طلایی امین حیایی را نیز به دست آورد و بشیر حسینی او را با شین لیم قهرمان امریکن گات تلنت که یک چینی کانادایی است مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا پورجوان با این زنگ طلایی مستقیما به مرحله نیمه نهایی رفت و دیگر نیازی نیست در مرحله اول مسابقه پس از مرحله مقدماتی رقابت کند.

او توانست با چند کارت و 4 سکه همه داوران و تماشاچیان را شگفت زده کرد و امین حیایی که در کنار او ایستاده بود نیز نتوانست از کارش سر دربیاورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امین حیایی شعبده بازی عصر جدید 2 امین حیایی زنگ طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز

ژاوی دیگر نشانی از آن هافبک آرام و بدون حاشیه ندارد و به یک سرمربی عصبی و پرخاشگر تبدیل شده است.

 برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

ژاوی‌ سرمربی بارسلونا در جریان این بازی به دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز از کنار زمین اخراج شد. به نقل از 90Min این سرمربی اسپانیایی برای سومین بار است که در فصل جاری با کارت قرمز داوران جریمه می شود. او در طول بیش از ۲۰ سال‌ دوران بازی خود و انجام بیش از ۱۰۰۰ بازی ملی و باشگاهی فقط ۲ بار اخراج شد که هیچ کدام از این موارد، کارت قرمز مستقیم نبود. (مقابل رئال مادرید و همچنین ویارئال)

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!
  • (ویدئو) لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ
  • لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم)
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • نمایشی حیرت انگیز از قدرت بدون زدن ضربه کامل
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • (ویدئو) تصاویری حیرت‌انگیز از بارش باران در ساحل هرمز
  • حمله و گلاویز شدن حیرت‌انگیز خرس با زن پیرانشهری