Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر ورزش و جوانان می گوید سال 1399 را بایستی سال واگذاری استقلال و پرسپولیس تلقی کنیم.
به گزارش آریا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر سال جدید را سالی پرکار خواند و بر این نکته تاکید کرد واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس از اهم برنامه‌های وزارت‌خانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:
این اقدام در راستای برنامه های توسعه ای  دو باشگاه صورت خواهد کرد و وزارت ورزش و جوانان در اجرای آن بسیار مصمم است.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش ،حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و اعزام ملی پوشان آماده به توکیو، شرکت 4 تیم فوتبال کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را بخشی از برنامه های دیگر حوزه ورزش اعلام کرد.
سلطانی فر همچنین اعلام کرد که حضور مقتدرانه در مرحله برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز از دیگر برنامه‌های در سال پیش رو خواهد بود.
عالی ‌ترین مقام ورزش کشورمان تصریح کرد:
سال پرتلاشی را با همکاری خانواده ورزش ، ورزشکاران و جوانان عضو سه هزار سمن خواهیم داشت تا انشالله بتوانیم کارنامه موفقی را به مردم عزیز کشورمان ارائه کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سلطانی فر استقلال پرسپولیس ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی است.

او افزود: تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان نسبت به تدوین برنامه عملیاتی در ۲ بخش همگانی و روستایی بر اساس سرفصل‌های مورد انتظار، علی الخصوص برنامه‌هایی که به عنوان شاخص‌های محوری ارزیابی طرح شهید رجایی بوده اقدام کردند، اما توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش همکاری بین بخشی و تعاملات بیشتر است.

پهلوان با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۳ در حوزه ورزش همگانی برنامه‌های خوبی پیش رو خواهیم داشت، گفت: برنامه عملیاتی تدوینی منطبق بر شعار سال و برنامه ملی ورزش و مردم با تاکید بر ۴ اصل مردمی سازی، آزادسازی اماکن ورزشی، عدالت محوری و ارزان سازی ورزش پیگیری خواهد شد.

او افزود: در حوزه ورزش روستایی به مولفه‌های کمک به تجهیز و راه اندازی خانه‌های ورزش روستا و ایجاد زیرساخت‌های روستایی، فرهنگ سازی و تربیت نیروی انسانی و نیز جشنواره‌های فرهنگی ورزشی تاکید خواهیم داشت.

پهلوان گفت: در بخش ورزش همگانی نیز توسعه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی به ویژه از طریق آزاد سازی اماکن ورزشی، سازماندهی رویداد‌ها و مسابقات ورزشی و نیز فرهنگ سازی و گسترش و ترویج ورزش همگانی در دستور کار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • باشگاه استقلال قیمت گذاری شد
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود