Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: متاسفانه در سه روز ابتدایی سال جدید در استان البرز با کاهش مبتلایان به کرونا روبه‌رو نبوده‌ایم. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

سید حسن اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد آخرین وضعیت کرونا در استان البرز اظهار داشت: در سه روز اخیر که از سال جدید می‌گذرد انتظار داشتیم کاهش در تعداد مراجعین به بیمارستان‌ها و بستری را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بداهه‌سرایی حلقه ادبی "هوای شعر" برای مدافعان سلامت​​​​​​بیمارستان 235 تختخوابی سقز به بیماران کرونایی اختصاص یافزنگ خطر جدی کرونا در آذربایجان شرقی| موج گسترده‌ مسافران نوروزی وارد ارسباران شدند؛ آیا ارسباران به کانون شیوع ویروس کرونا تبدیل می‌شوند؟

وی افزود: متاسفانه در مراجعه افراد مشکوک به ویروس کرونا در استان البرز کاهش نداشته‌ایم و این نگرانی است که پس از اتمام تعطیلات شاهد افزایش بیش از حد تعداد بیماران باشیم. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تاکید بر لزوم پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس عنوان کرد: تعداد بیماران کرونایی در کل کشور از جمله البرز بالاست و کاهشی در ابتلای افراد به کرونا نداشته‌ایم. در صورتی که شهروندان نکات بهداشتی را رعایت نکرده و به رفت و آمد و سفر بروند امکان افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان البرز وجود دارد.

انتهای پیام/ ز

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته

به گزارش جام جم آنلاین البرز، شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز در مراسم بزرگداشت مقام دندانپزشک که با حضور دبیر شورای دندانپزشکی وزارت بهداشت در محل دانشکده دندانپزشکی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد رشد ۵۰ درصدی در عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته هستیم و این حرکت رو به رشد بسیار ارزشمند است.
وی با تاکید بر ارزش خدمات دندان پزشکی بیان کرد: مهارت یک دندانپزشک هدیه لبخند زیبا به انسان هاست و چه بسا اعتماد به نفس یک فرد در گرو هنر دندان پزشکان است.
وی با تاکید بر قبولی ۱۰۰ درصدی دانشجویان دندانپزشکی در آزمون علوم پایه که مایه مباهات است؛ تاکید کرد: رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندان پزشکی در یک سال گذشته قابل ستایش است.
آرزو آقاکوچک زاده رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز نیز در این مراسم درباره فعالیت‌های صورت گرفته بیان کرد: همه ۵۳ دانشجوی شرکت کننده در آزمون علوم پایه اسفند ماه سال ۱۴۰۲ موفق به کسب نمره قبولی شدند که باعث مسرت است.
آقاکوچک زاده خاطر نشان کرد: میان تمام دانشکده‌های دندانپزشکی کشور، واحد توسعه تحقیقات بالینی صرفا در دانشکده دندانپزشکی البرز وجود داشته و فعال است و اقدامات بسیار ارزشمندی در این واحد در حال انجام است. وی خبر داد: در خرداد ماه امسال نخستین همایش ملی تحقیقات میان رشته‌ای در دندانپزشکی و علوم پزشکی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور