Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر الهام آزاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان «جهش تولید» گفت: با ریل‌گذاری و تصویب قوانین جامع، اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری و شعار سال تحقق می‌یابد چرا که معتقدیم با عدم دلبستگی و وابستگی به خارج از کشور، فراهم شدن شکوفایی و بروز استعداد‌های جوانان هوشمند و خلاق و با رونق و جهش تولید بسیاری از معضلات کشور و از همه مهمتر معضل بیکاری حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




نماینده منتخب مردم نایین و خوروبیابانک افزود: برای تحقق استقلال اقتصادی می‌بایست با کار‌های کارشناسی دقیق و استفاده از پیشنهاد صاحب نظران، مانع‌هایی که بر سر رونق و جهش تولید وجود دارد را شناسایی کرد و نسبت به اصلاح آن‌ها اقدام شود و در تدوین قوانین رونق و جهش تولید، هم به کمیت کالا‌های تولیدی و هم به کیفیت باید توجه شود چرا که اگر کیفیت کالا‌های داخلی افزایش یابد مردم استقبال بیشتری خواهند داشت که این نیز باید در امر نظارت دقیق و علمی بر فرآیند تولید و کیفیت محصولات و کالا‌ها مورد توجه قرار گیرد.


او مدیریت کارآمد و اثربخش جهت حسن اجرای قانون را نقش مهم‌تر از قانون دانست و بیان کرد: اگر بهترین و جامع‌ترین قوانین، نامناسب و ناقص اجرا شود، کارایی خود را از دست خواهند داد که نیاز به نظارت و کنترل دقیق توسط قوای سه گانه دارد.


آزاد در ادامه با اشاره به اینکه چشم انداز‌ها با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در دو شهرستان وجود دارد تعیین می‌شود گفت: صنعت توریسم و گردشگری از پتانسیل بالایی در شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک برخوردار است و می‌توان در سال جهش تولید گامی موثری در راستای رونق و توسعه آن برداشت.


نماینده منتخب نایین و خوروبیابانک گفت: در بحث صنعت کشاورزی، کشاورز نیاز به تسهیلاتی دارد که متاسفانه باتوجه به روند و پروسه طولانی دست و پاگیر ارائه تسهیلات کشاورز مجبور به فروش پیش از موعد محصولات خود می‌شود و در این مورد فردی که در واقع محصولات را خریداری نموده سود کلانی را می‌برد و کشاورز و مصرف کننده متضرر می‌شود.


آزاد گفت: سیاست گزاری‌ها و برنامه ریزی، مدیریت، نظارت بر حسن اجرا جهت ارتقا کمیت و کیفیت، تکریم و رضایت مندی مردم و حمایت از صنعت گران، کشاورزان بعد از تسهیل و روان سازی تسهیلات، هم از بعد فروش کالا‌ها و تولید می‌تواند موثر باشد.


او با دعوت از سرمایه گزاران در صنعت کشاورزی افزود: رونق تولید و حمایت از سرمایه گزاران نسبت به امر سرمایه گزاری در این صنعت می‌تواند، به ایجاد کارخانجات بسته بندی و فرآوری محصولاتی از جمله خرما، زیتون، پسته، زعفران و گیاهان دارویی کمک کند که در ادامه آن نیز می‌توان از ظرفیت صنعت دامداری و دامپروری با تولید مواد پروتئینی که هم باعث اشتغال‌زایی و نیز در آمدزایی می‌شود، استفاده نمود.


آزاد اظهار کرد: با یک ساماندهی و تدوین برنامه‌ها در بخش معدن نیزبا توجه به ظرفیت بسیار گسترده‌ای که برای هر دو شهرستان وجود دارد علاوه بر رونق کارآفرینی، اشتغال زایی مطلوبی را در پی داشته باشد که این با تقویت کارخانه‌های فرآوری و مرتبط می‌توان از خام فروشی جلوگیری کرد.


نماینده منتخب مردم نایین و خوروبیابانک بیان کرد: با توجه به اینکه اغلب موارد ۳۰۰ روز آفتابی در هر دو شهرستان وجود دارد با احداث پایلود‌های انرژی خورشیدی جهت تولید برق و مصرف شهرک‌های صنعتی که با مشکل کمبود برق مواجه هستند اقدام نمود که با حمایت بخش خصوصی و حمایت سرمایه گزاران یک کارآفرینی و درآمدزایی را به دنبال خواهد داشت.


او با اشاره به صنعت مهم فرش نایین و مجتمع پتاس خوروبیابانک افزود: برنامه‌هایی در بعد حمایت و تسهیل در روند تسهیلات و صدور مجوز‌های لازم برای تقویت و توسعه این دو صنعت مهم در این دو شهرستان تدوین شده است.


نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس یازدهم گفت: یکی از برنامه‌های مجلس یازدهم برای تحکیم و تقویت بنیان خانواده ها، ارائه برنامه و سازوکار‌ها در راستای هدف گزاری صحیح صحبت است که معتقدم باید نسبت به این امر توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
آزاد در پایان ضمن تشکر از ستاد مبارزه با ویروس کرونا و کادر درمانی کشور گفت: علی رغم اینکه پزشکان و پرستاران روز‌های سختی را سپری می‌کنند همکاری مردم، درخانه ماندن و جدی گرفتن این بیماری منحوس می‌تواند کمک بزرگی به این عزیزان شود.

 

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهش تولید اقتصاد مقاومتی نایین و خوروبیابانک دو شهرستان جهش تولید کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 6087069

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • در تدوین قوانین به بحران‌ها توجه شود/ آمارها واقعی نیست
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم