Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:36:46 GMT

کشف ۳۰ میلیارد ریال خودرو سرقتی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۶۷۸۴

کشف ۳۰ میلیارد ریال خودرو سرقتی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ  جمال سلمانی جانشین نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پی اطلاع ماموران انتظامی استان مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز در حوالی شهر کرمانشاه، سریعاً اکیپی از ماموران به محل اعزام شدند.

سرهنگ سلمانی ادامه داد: با حضور ماموران در محل و انجام کار تحقیقات متوجه شدند که سرنشینان یک دستگاه تویوتا پرادو با نشان دادن تابلو ایست و متوقف کردن خودرو تویوتا لندکروز و تهدید راننده با سلاح، خودور وی را سرقت نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری منابع و مخبرین خود موفق به شناسایی سارقان شدند.

جانشین انتظامی استان اظهار داشت: با شناسایی محل اختفای سارقان در یک علمیات ضربتی و غافلگیرانه، یکی از سارقین در کرمانشاه دستگیر و در بازرسی از منزل وی، خودرو سرقتی کشف گردید.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری دیگر سارق در شهر کرمانشاه، بیان کرد: خودروی که سارقین از آن برای سرقت استفاده کرده بودند، کشف و با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که این خودرو در یک سرقت مسلحانه در شهرتبریز به سرقت رفته است.

او بیان این مطلب که سارقین جهت بررسی‌های تخصصی و فنی در اختیار پلیس آگاهی می‌باشند، گفت: بنا به نظر کار کارشناسان ارزش این دو خودرو ۳۰ میلیارد ریال برآورد گردیده است.

 

 

 



پلمب ۱۸ واحد صنفی در شهرستان هرسین

 

 

 


فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از اجرای طرح تشدید کنترل بر واحد‌های صنفی و پلمپ ۱۸ واحد متخلف در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ شکری در تشرح خبر بیان داشت:ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی در معیت نماینده و مرکز بهداشت شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا از ۱۲۰ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ۱۸ واحد صنفی به علت عدم رعایت بهداشتی وعدم رعایت قوانین مقررات مصوبات شورای تامین با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

سرهنگ شکری با اعلام تدوام و تشدید اینگونه اقدامات کنترل ونظارتی پلیس با توجه به شیوع ویروس کرونا از شهروندان خواست:در صورت مشاهد هر گونه تخلف صنفی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 






کشف ۶۸ فقره سرقت در کرمانشاه

 

 






فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۶۸ فقره سرقت در ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین براری گفت: در ۷۲ ساعت گذشته ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند تعداد ۳۲ نفر سارق را دستگیر و از آن‌ها ۶۸ فقره انواع سرقت کشف گردید.

سرهنگ براری در پایان تاکید کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، لذا اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت خودرو اخبار حوادث قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در مخفیگاه خود دستگیر کردند و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی سارق را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند. 

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

سرهنگ فارسی در پایان به همشهریان توصیه نمود به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن‌همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد  بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه