Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه تهران تأکید کرد که نه‌تنها هم‌رزمان بسیجی و پاسدار شهید سردار حسین اسداللهی که رزمندگان جبهه مقاومت مجاهدت‌های او را از یاد نخواهند برد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار محمدرضا یزدی در پیامی شهادت سردار حسین اسداللهی در اثر جراحات شیمیایی دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ به این شرح است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در هنگامه اذان مغرب شب مبعث رسول مکرم اسلام (ص) روح حسین اسداللهی به یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمندگان لشکر محمد رسول‌الله (ص) فرمانده دلاور خود را که ایثار و شهامت و عشق به شهادتش، یادآور خاطرات همت‌ها، کریمی‌ها، مهتدی‌ها، سلیمانی‌ها، همدانی‌ها و فرزانه‌ها می‌باشد، فراموش نخواهند کرد.

نه تنها همرزمان بسیجی و پاسدار او که رزمندگان جبهه مقاومت در لشکرهای فاطمیون، زینبیون، حیدریون و علویون، مجاهدت‌های او را از یاد نخواهند برد.

مردم مظلوم روستاهای دیر زور، حلب، بوکمال و ... که یاری و محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی حسین عزیز را دیده بودند از خبر عروج این سرباز ولایت، اندوهگین خواهند شد.

او سال‌ها بود که عشق به شهادت را در دل و جان خود می‌پروراند.

پاسداران جوان، او را مصداق «و منهم من ینتظر» می‌دانستند و ما بازمانده‌های دفاع مقدس «و ما بدّلوا تبدیلا» را در رفتار او مشق می‌کردیم.

مردم عزیز سر پل ذهاب که از روز سوم زلزله تا 15 ماه بعد، حضور پررنگ سردار اسداللهی را در کنار خود دیده بودند از خبر عروج او چشمانشان بارانی خواهد شد.

به راستی در کدام جبهه و در بحبوحه کدام سختی، جای حسین در کنار مردم خالی بود؟‌ در آق‌قلا؟‌ سوسنگرد؟ و هلاویه؟‌ هویزه؟...

اینجانب فقدان این پاسدار عزیز را به امام خامنه‌ای دامت برکاته، همرزمان و به خصوص خانواده فداکار او تسیلت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی او با اباعبدالله الحسین (ع) و شهدا را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: سپاه تهران سردار یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه مقاومت «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جبهه مقاومت، «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند، گفت: عملیات شب گذشته سپاه، نمایش فقط بخش کوچکی از اقتدار ایران اسلامی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در تجمع مردم شهرکرد، ضمن تبریک به مردم به جهت عملیات سپاه در سرزمین‌های اشغالی، اظهار داشت: شب گذشته عمده مردم بیدار ماندند و اخبار را دنبال کردند تا از آنچه به عنوان وعده صادق محقق شد، شکرگذاری کنند.

وی با بیان اینکه حقیقت عزت اسلامی دیشب به نمایش درآمد، افزود: خداوند به درستی در آیات 59 و 60 سوره انفال می‌فرمایند که دشمنان نمی‌توانند بر مسلمانان سبقت بگیرند، فکر نکنند که می‌توانند مسلمانان مجاهد واقعی را زمین‌گیر کنند، خیر آنها عجز دارند، پوشالی و توخالی‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: البته شرط این مساله هم در آیه به خوبی بیان شده است که شرط آن البته این است که مسلمانان خودشان را آماده کنند، «و اعدوا لهم من استطعتم من قوه»، البته که ملت ایران خود را آماده کرده است و آماده است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه شب گذشته بخش کوچکی از اقتدار ایران به نمایش گذاشته شد، بیان کرد: بیشتر از این هم ایران می‌توانست انجام دهد اما نخواست، عملیات دیشب صرفا در حد آن دو پایگاهی بود که از طریق آن به کنسولگری ایران حمله کردند.

نکونام با اشاره به اینکه دیشب یک جهان بیدار ماند تا غزه یک شب آرامش داشته باشد، گفت: در طول صد و نود و چند روز جنگ در غزه، شب گذشته اولین شبی بود که غزه هواپیماهای اسراییلی را بالای سر خود ندیدند و آرامش داشتند.

وی با بیان اینکه معادلات جهانی اکنون تغییر کرده است، بیان داشت: امروز دیگر امریکا و صهیونیسم نمی‌توانند تصمیم‌گیر باشند، بلکه این ایران و جبهه مقاومت است که تصمیم‌گیر است. جبهه مقاومت، «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رسانده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • اکنون نوبت زینبیان است
  • قدردانی رئیس جهاد دانشگاهی از رزمندگان حماسه تنبیه اسرائیل
  • دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است
  • عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی مایه غرور ایرانیان و جبهه مقاومت شد
  • جبهه مقاومت «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند
  • اسرائیل سیلی قاطعانه‌ای از ملت ایران خورد
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • پیام استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم منفور صهیونیستی
  • روایتی از یک عکس ماندگار