Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:22:48 GMT

کارگاه تولید ماسک در جوانرود افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۶۹۳۰

کارگاه تولید ماسک در جوانرود افتتاح شد

فرماندار جوانرود در این مراسم با تقدیر از همراهی خوب مردم و مسوولان گفت: این کارگاه تولیدی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده با همکاری تمام ارکان نظام و مجموعه بخش خصوصی با ۲۵ نفر به صورت سه شیفت فعالیت خود را آغاز کرده است. 

رستگار یوسفی افزود: این کارگاه روزانه ۱۰ هزار ماسک تولید می کند و قرار است با افزایش تعداد شیفت ها و امکانات، اشتغالزایی آن به ۲۰۰ نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تولیدات این کارگاه تنها مختص جوانرود نیست، اظهارداشت: محصولات این کارگاه تولیدی با همکاری معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

یوسفی یادآورشد: راه اندازی این کارگاه در واقع یکی از برنامه های عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا و کاری ارزشمند و بسیار فراگیر و کمتر از زحمات پرستاران و کادر درمانی نیست.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی جامعه، همدلی و همکاری کلیه لایه‌های جامعه موثرترین گام در غلبه بر شرایط بحرانی است، گفت: در این ایام تامین اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن از موثرترین مولفه‌ها است.

سرهنگ ابوذر انوری افزود: نیاز شدید جامعه به ماسک و اقلام بهداشتی و حمایت از تولید و کمک به کسانی که شغلشان را دراین راستا از دست داده اند از مهمترین اهداف راه اندازی کارگاه ماسک سازی در شهرستان جوانرود است.

این کارگاه با تماس تلفنی استاندار کرمانشاه افتتاح شد و طی آن هوشنگ بازوند از تلاش فرماندار جوانرود در راستای راه اندازی این کارگاه تولیدی و همچنین از همراهی و پشتیبانی سپاه ناحیه جوانرود، تیپ انصارالرسول (ص) در جهت تامین مکان و عزم و همت شرکت هوشیار صنعت اورامان تقدیر کرد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت  در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است. 

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست پنج نفر آمار مبتلایان این استان به ۱۶۸ نفر رسید که ۱۶ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز شنبه (دوم فروردین) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۸۴۵ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۷۲۵ نفر از آنان ترخیص شده اند.
رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۱۰۴ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: براساس آمار ۷۵ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۱۲ نفر در اسلام آبادغرب، ۳۴ نفر در سنقر، ۱۹ نفر در کنگاور، پنج نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، هشت نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، پنج نفر در پاوه و چهار نفر در سرپلذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا جوانرود کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جوانرود کرمانشاه هوشنگ بازوند ویروس کرونا جوانرود کرمانشاه کارگاه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  علیرضا یورد خانی مدیر عامل تعاونی عشایری گرمسار و آرادان گفت: این کارخانه با ظرفیت تولید ۴۰ هزار تن در دو بخش کنستانتره به روش مش و سوپر پخت و پلیت با زیر مجموعه ۲۵۰ هزار راس دام مولد و ۱۰۰ هزار راس بره پروار و متعلق به ۷۵۰ خانوار است که با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین از سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار  که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد.
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی  گفت : این سیلو یکی از مهم‌ترین پروژه های بخش کشاورزی است  که با تکمیل تاسیسات جانبی و برقی آماده ک تا سه ماه آینده   به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • کارگاه تولید نوشیدنی‌های گیاهی در آبادان
  • افتتاح یک واحد تولید باتری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • فیلم/ افتتاح اولین خط تولید داروهای استنشاقی در استان سمنان
  • فیلم| افتتاح اولین خط تولید داروهای استنشاقی در سمنان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی