Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های معاونت فنی و عمرانی شهردار تهران برای اصلاح و مرمت آسفالت معابر تهران گفت: در حال حاضر با توجه به برودت هوا و فصل سرما از عملیات آسفالت ریزی خودداری می‌کنیم، اما از اواخر اسفند و اوایل فروردین و در زمان‌هایی که دمای هوا سبب می‌شود عملیات آسفالت ریزی با کیفیت مناسب انجام شود، این کار صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در خصوص روش‌های شناسایی معابری که آسفالت آن‌ها نیاز به رسیدگی دارد، گفت: یک راه کسب اطلاع از طریق سامانه ۱۳۷ و گزارشات مردمی است و راه دوم هم پیگیری‌هایی است که معاونت عمرانی از طریق منطقه انجام می‌دهد.   او افزود: مدل دیگر هم مربوط به بزرگراه‌ها است که توسط دستگاه‌های ویژه اسکن انجام می‌شود که این روش تنها در بزرگراه‌ها و خطوط ویژه اتوبوس و بی آر تی به کار می‌رود.بیشتر بخوانید: نقش دلالان در وارونه نشان دادن کیفیت آسفالت شهرداریصبوری دیلمی خاطر نشان کرد: روش دیگر هم مشاهدات میدانی توسط نواحی شهرداری است که پس از رویت اقدام به اصلاح می‌کند.   معاون فنی و عمرانی شهردار تهران تصریح کرد: از اوایل اسفند که هوا تغییر می‌کند، آسفالت ریزی را شروع می‌کنیم و امسال هم به مناطق آسفالت رایگان دادیم و برای زمستان هم آسفالت مخصوص خریداری کردیم که دارای موادی خاص است و برای جا‌هایی که نیاز به آسفالت در آن فوری و ضروری است، استفاده کردیم.   او خاطر نشان کرد: اگر گزارشی برسد که جایی از شهر دچار آسیب دیدگی آسفالت و بیش از ۶ ماه است که به آن رسیدگی نشده حتما با مسئول مربوطه برخورد می‌کنیم.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران فنی و عمرانی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان گفت: روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا صادر نشدن مجوز‌های ترافیکی با کندی پیش می‌رفت.

هادی حق‌بین، افزود:گزینه اجرایی مناسب‌تر جایگزین شد و همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیر‌های تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: سال گذشته، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیر‌های تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت طرح بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره دومین طرح قابل بهره‌برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می‌شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح چرخه‌های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن‌سازی و تحکیم کوله پل‌های ۳گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره‌ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این طرح انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده طی یکسال به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد