Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:14:32 GMT

جشن مبعث نبی مکرم اسلام (ص) در حرم مطهر رضوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۷۰۸۲

جشن مبعث نبی مکرم اسلام (ص) در حرم مطهر رضوی برگزار شد

این ویژه برنامه به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و با همکاری صدا و سیمای خراسان رضوی تهیه و پخش شد.

مدیحه سرایی رضا آتشیار، مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در مدح حضرت رسول الله (ص) آغاز این برنامه بود سپس با قرآن اذان‌گاهی، اذان ظهر و قرائت زیارت رجبیه ادامه پیدا کرد و پس از آن حجت الاسلام راشد یزدی از اساتید اخلاق حوزه علمیه مشهد به ایراد سخنرانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته نیز حرم مطهر رضوی به مناسبت عید مبعث رسول اکرم (ص) آذین بندی و نورباران شد. امشب نیز نورباران و نورافشانی در سطح اماکن متبرکه بارگاه منور رضوی ادامه خواهد داشت.

به منظور پیشگیری از کرونا، درهای حرم مطهر رضوی بسته شده است و ویژه برنامه‌ها در استودیوی حرم تولید و به صورت زنده از شبکه اینترنتی آستان قدس رضوی و شبکه های صدا و سیما به صورت روزانه پخش می‌شود.

برچسب‌ها حرم امام رضا مبعث حضرت رسول اکرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم امام رضا مبعث حضرت رسول اکرم حرم امام رضا مبعث حضرت رسول اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی

بی‌راه نیست که بگوییم نیت دست خالی نرفتن زائران از حرم سلطان خراسان سبب شد که خادمان رضوی در این سال‌ها با نوشیدنی دلچسبی در صحن‌ها از زائران پذیرایی کنند. حتماً شما هم وقتی خسته از کارهای روزانه یا تحمل رنج سفر، دو رکعت نماز زیارت خوانده‌اید و بعد از خواندن زیارت‌نامه‌ای سبکبال شده‌اید، دوست دارید گلویی تازه کنید و چه نوشیدنی بهتر از یک استکان چای داغ و خوش عطر آن هم با میزبانی بهترین بندگان خدا. حتی اگر اهل چای هم نباشید، شک نداریم که پاهایتان برای نوشیدن جرعه‌ای از خوان رحمت رضوی سست می‌شود. چای‌هایی که تهیه آن مثل گرفتن غذای حضرتی نیاز به طی مقدماتی ندارد. فقط کافی است چند دقیقه‌ای در کنار خیمه‌های سفید رنگ گوشه دنج یکی از صحن‌های کوثر، غدیر، باغ رضوان یا امام حسن مجتبی(ع) در چهار گوشه حرم مطهر، منتظر بمانید تا نوبت به شما شود و آرامش را سر بکشید.

این چایخانه‌ها روزانه پذیرای حضور زائران زیادی از شهرهای دور و نزدیک و همچنین مجاوران حضرت امام رضا(ع) هستند. در ادامه ویدیویی از حضور نجم‌الدین شریعتی مجری خوب یکی از برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون «سمت خدا» را می‌بینیم که مشغول ریختن چای و پذیرایی از زائران است.

زهره هاشمی

دیگر خبرها

  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید