Web Analytics Made Easy - Statcounter

عده‌ای از ستاره‌های فوتبال سراغ کنسول‌های بازی خود می‌روند تا کمک‌های نقدی لازم برای پشت سر گذاشتن این بحران را جمع آوری کنند. 

طرفداری- گرت بیل، روبن لوفتوس چیک و جوردن پیکفورد با هدف جمع آوری کمک‌های مالی جهت مقابله با ویروس کرونا، در یک تورنمنت فیفا 20 که به صورت اینترنتی پخش خواهد شد، شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش سایت گل، بازیکنان فوتبال به جای زمین فوتبال، این بار از طریق صفحه نمایشگر رقابت می‌کنند. در کنار افراد نامبرده، بیلی گلیمور و میسون مانت از چلسی، لوک شاو و دنیل جیمز از منچستریونایتد و کیرون تیرنی از آرسنال و همچنین دومنیک کالورت لوین از اورتون هم حضور خواهند داشت و این امید وجود دارد که عده دیگری به این کمپین ملحق شوند. این تورنمنت از طریق توییچ استریم خواهد شد. بیل در بیانیه‌ای در همین رابطه اظهار داشت:

در این دوران سخت، می‌خواهم از هر راهی که از دستم بر می‌آید کمک کنم. این ایده خیلی خوبی است که به مبارزه با ویروس کرونا کمک می‌کند و در عین حال آن‌هایی که قادر به ترک منازل خود نیستند را سرگرم خواهد کرد. اگر همه ما گوشه‌ای از مسئولیت‌ها را بر عهده بگیریم، می‌توانیم همراه هم این ویروس را شکست بدهیم. 

پیش از اتفاق مشابه‌ای در «تورنمنت فیفا 20 لالیگا» رخ داد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت