Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@16:42:04 GMT

با بسیج امکانات شعار سال ۹۹ را محقق کنیم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۷۵۶۴

با بسیج امکانات شعار سال ۹۹ را محقق کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین  ،هدایت الله جمالی پور در پیام نوروزی خود به مناسبت تحویل سال ۱۳۹۹ هجری شمسی با ذکر دعای " یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال" و با تبریک سال نو به هموطنان به ویژه هم استانی ها،گفت: سال ۹۸ با همه فراز و نشیب ها به پایان رسید، آغاز این سال با حادثه سیل در برخی نقاط کشور و  با غم و اندوه به دلیل از دست دادن جمعی از هموطنان در این واقعه همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار قزوین ادامه داد: تحریم های ظالمانه دشمن در این سال ملت ما و همچنین تجار و صنعتگران را با مشکلات زیادی روبرو ساخت و در معیشت مردم تاثیر زیادی داشت و در اواخر سال نیز با ویروس کرونا روبرو بودیم که موجب شد تا جمعی از عزیزان ما در بیمارستان ها بستری و جمعی را نیز از دست بدهیم.
جمالی پور گفت: ۹۸ سال سختی، مشقت و به نوعی گرفتاری بود و البته با این وجود، لحظات خوب و خوشی را نیز در آن شاهد بودیم و با لطف خدای بزرگ و مجاهدت مردم کشور قدم های بزرگی برای توسعه میهن اسلامی از جمله استان قزوین برداشته شد که حاصل آن را در افتتاح طرح های دهه مبارک فجر دیدیم و شاهد افتتاح طرح های مختلفی به ارزش هزار میلیارد تومان در شهرها و روستاهای استان در جهت تقویت عمران و آبادانی بودیم.
استاندار قزوین گفت: امیدواریم سال جدید هیچ نوع گرفتاری و حادثه و بلایی را شاهد نباشیم و ملت ما از جمله شهروندان استان قزوین سالی خوب، خوش و پر از سرافرازی و موفقیت را پشت سر بگذارند.
نماینده عالی دولت در استان قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۹۹ با کمک و همت مردم و مسوولان قدم های بایسته ای را برای توسعه کشور و استان و اشتغالزایی برای جوانان برداریم.
استاندار قزوین در بخش دیگری از پیام نوروزی خود گفت: میهن اسلامی ما به دلیل سیاست های آزادی خواهانه و مغایر با حرکت استکبار جهانی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی مورد تهدید دشمنان قرار داشته است بنابراین تنها باید یک راه و اعتقاد می شود در قبال این توطئه ها و تحریم های ظالمانه ایستادگی کرد که همانا همدلی، هم زبانی و بسیج همه امکانات و استفاده از تمامی ظرفیت هاست.
وی ادامه داد: نباید فراموش کرد که ملت بزرگ ما هرکجا که با هم بودند و برای عزت کشور یکصدا و همدلانه تلاش کردند و اختلافات را کنار گذاشتند به موفقیت ها و دستاوردها و افتخارات بزرگی دست یافتند و امیدواریم در سال جدید تحت زعامت مقام معظم رهبری، با تلاش های دولت خدمت گذار تدبیر و امید و سایر قوا و همچنین با همراهی مردم شاهد رشد و توسعه روزافزون کشور و استان قزوین باشیم.
استاندار قزوین گفت: در نخستین لحظات سال نو از خداوند متعال خواستاریم که سلامت و سعادت را نصیب همه ما بکند و به مسوولان توفیق خدمت شایسته به مردم عزیز و بزرگ ایران اسلامی را اعطا کند.
وی در ادامه با اشاره به نام گذاری شعار سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید،گفت: یکی از اتفاقات مبارک و میمون مربوط به تحویل سال نو در سالیان اخیر انتخاب شعار برای هر سال از سوی مقام معظم رهبری است که جهت گیری یکساله کشور را برای مسوولان و مردم تعیین و مشخص می کند.
جمالی پور ادامه داد: امیدواریم با همت مضاعف مردم و مسوولان و بسیج همه امکانات و ظرفیت ها بتوانیم شعار امسال را به خوبی محقق کرده و فرصت های بی بدیلی را پیش روی استان و کشور قرار دهیم.

48

کد خبر 1367818

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین استاندار قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مخبر، امروز چهارشنبه در نشست هیئت دولت، با توجه به سفر اخیر آقای رئیسی به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد، اظهار داشت: معمولا رویداد‌هایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین‌المللی دارد، موجب می‌شود که مقامات کشور‌ها سفر‌های کاری خود را لغو کنند یا به تأخیر بیاندازند، اما رئیس جمهور کشورمان با آرامش کامل، به سمنان سفر کرد و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

مخبر، همچنین با توجه به سفر رئیس جمهور به کشور‌های پاکستان و سریلانکا، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در روز‌های اخیر، پاسخ محکم به رژیم صهیونیستی به عنوان نماد سلطه جهانی، داد و آقای رئیسی، هم‌اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات‌های بین‌المللی هستند که این اقتدار، به علت اعتماد و اتکاء نظام به مردم در برابر دشمنان است.

معاون اول رئیس جمهور، همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال، نیازمند راه‌اندازی نهضت تولید در کشور است، گفت: برای تحقق شعار سال، باید در همه دستگاه‌های اجرایی و استان‌ها، تقسیم کار و برنامه‌ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان‌ها و روستا‌ها و فعال شدن همه آحاد جامعه، انجام شود.

مخبر اظهار داشت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، لازم است از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها (کمک نوآوران) و نخبگان، حداکثر استفاده، انجام و آموزش‌های به‌روز و کاربردی به نیرو‌های کار، ارائه شود.

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به برگزاری کنکور (آزمون) سراسری روز ۷ اردیبهشت، تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برای برگزاری بهتر کنکور (آزمون) سراسری، برنامه‌ریزی و مراقبت کنند تا این رقابت علمی به خوبی برگزار شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی