Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عباس موسوی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص انتشار ویدیوی توقف کامیون‌های ایرانی در مرزهای رومانی، بلغارستان و ترکیه اظهار داشت: پیرو شیوع کرونا در جهان، اکنون اروپا به یکی از کانون‌های اصلی درگیری با این بیماری تبدیل شده و مقررات سختگیرانه‌ای در مرزهای کشورهای اروپایی برقرار شده است که شامل اتباع اروپایی هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این شرایط، سفارتخانه‌های ما در اروپا و نیز تمامی کشورهای منطقه و همسایگان، از یک ماه گذشته فعال و در آماده باش هستند و حتی کارشناسانی را به صورت ۲۴ ساعته با شماره تلفن‌های مشخص اعلام کرده اند تا موارد را پیگیری کنند.

موسوی افزود: مشخصا درباره این کامیون ها نیز به محض اطلاع از مکان دقیق آنها، رایزنی ها هم در ستاد وزارت امور خارجه و هم سفارتخانه ها تا بامداد امروز ادامه داشته و با مقامات گمرکی رومانی، بلغارستان و ترکیه برای تسهیل عبور و مرور آنها رایزنی شده است. اضافه می شود در حال حاضر صف های چند کیلومتری کامیون های متعلق به کشورهای مختلف در مبادی مرزی این کشورها تشکیل شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه به رانندگان عزیز ایرانی که به کشورهای دیگر تردد می کنند توصیه کرد در صورت مواجه شدن با چنین شرایطی ( اگر غیر معمول باشد و معطلی آنها ناشی از صف های طولانی در گمرکات کشورها برای تشریفات اداری نباشد ) سریعا با سفارتخانه های ایران در آن کشور تماس برقرار نمایند.

کارشناسان کشیک در بخش کنسولی وزارت امور خارجه با شماره :

00989227912521

00982161153009

در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان با شماره:

 00359879810382

در سفارت جمهوری اسلامی ایران در رومانی با شماره های:

0040761121802

0040761121801

0040764022490

در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با شماره های:

00905050591569

00905512112615

 به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی وزارت امور خارجه کامیون های ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف مازوت‌ سوزی در نیروگاه شازند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ عبدالرضا تقوی افزود: طول هر یک از دودکش‌های نیروگاه بیش از ۲۳۰ متر است و ارتفاع بالا در هوای سرد باعث کاهش دما شده و بخاری که از دودکش خارج می‌شود به صورت شبنم یا ابر در می‌آید.

 او ادامه داد: این مهم باعث شده تا برخی گمان کنند که نیروگاه مازوت می‌سوزاند در صورتی که دود مازوت سیاه‌رنگ است و بخاری که هم اکنون از دودکش نیروگاه بیرون می‌آید سفید رنگ و شبیه به ابر است.

 مدیر شرکت تولید نیروی برق منطقه مرکزی با اعلان اینکه نیروگاه شازند دارای ۲ دودکش است، گفت: دودکش شماره ۲ که ویژه واحد‌های سه و چهار است هم‌اکنون به دلیل تعمیرات این واحد‌ها غیرفعال است و تنها دودکش شماره یک که ویژه خطوط یک و ۲ نیروگاه است فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • مسکو: فعالیت ناتو در شرق اروپا به سمت درگیری با روسیه است
  • صدور حکم اخراج یک دیپلمات روس از لتونی
  • سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • رسمی | جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی | قرارداد با تیم اروپایی فسخ شد
  • ◄ داروهای ممنوعه برای رانندگان کامیون ترانزیت کدامند؟ + جزئیات
  • توقف مازوت‌ سوزی در نیروگاه شازند
  • اسرائیل در مورد به رسمیت شناختن کشور فلسطین به کشورهای اروپایی هشدار داد
  • خشم رژیم صهیونیستی از ۴ کشور اروپایی درباره فلسطین