Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@10:03:41 GMT

ضدعفونی کردن محله‌های خرم‌آباد توسط جوانان انقلابی + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۷۸۰۵

ضدعفونی کردن محله‌های خرم‌آباد توسط جوانان انقلابی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

نیروهای مومن و انقلابی شهر خرم‌آباد روزهاست که برای مقابله با ویروس کرونا پای کار آمده‌اند و با تلاش بی‌وقفه مشغول گند‌زدایی و ضد‌عفونی محلات این شهر هستند. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، با شیوع ویروس کرونا در لرستان و به خطر افتادن سلامت مردم، گروه‌های مختلف مردمی، بسیجیان، گروه‌های جهادی و نیروهای انقلابی پای آمدند تا با اقدامات پیشگیرانه و شبانه‌روزی خود اعم از ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و معابر، تولید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی باری از روی دوش کادر درمانی، پرستاران و نیروهای که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند بردارند و سلامتی  مردم را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان به 470 نفر رسید؛ ابتلای 27 مورد جدیدورودی شاخص‌ترین مکان زیارتی لرستان مسدود شد؛ جلوگیری از مسافران غیربومی

گروه‌های جهادی شهر خرم‌آباد نیز این روزها در تلاش‌اند تا اماکن عمومی و محلات این شهر را ضد عفونی و گندزدایی کنند، منطقه پشته حسین آباد نیز یکی از محلاتی است که توسط گروه‌های جهادی ضدعفونی و گندزدایی شد.

در ویدئو زیر این اقدام جهادی را در محله پشته حسین آباد خرم‌آباد ببینید:

انتهای پیام/642/ ز

R41450/P/S6,72/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا برای تأمین امنیت مردم جانش را در کف دست گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز دوشنبه در دیدار نوروزی با فرمانده انتظامی لرستان و معاونان ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارکنان انتظامی، اظهار داشت: تغییر و تحولی که در آغاز سال نو به وجود می‌آید این پیام را می‌دهد که انسان هم می‌تواند بااراده خودش رشد و کمال و نو شدن را در درون خود به وجود آورد، وقتی کسی یک ماه روزه‌داری می‌کند از خوردن و آشامیدن پرهیز می‌کند و مراقبت ویژه از چشم و گوش و زبان خودش به عمل می‌آورد تمرینی است که می‌تواند استمرار داشته باشد.

فراجا برای تأمین امنیت مردم جانش را در کف دست گرفته است

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح که امنیت‌ساز و اعتمادآفرین هستند و وظایفی برای آنها تعریف شده، این وظیفه آنها را از یک اقتدار و یک اختیار و یک قدرت برخوردار کرده است؛ لذا این قدرت، این اقتدار و این اختیار باید در مسیر رضایت خداوند به کار گرفته و در مسیر خدمتگزاری به مردم صرف‌کردن باشد و این امری مهم و خطیر است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، با تقدیر از زحمات کارکنان جمعی در بحث امنیت موجود و با اشاره به روحیه جهادی تک‌تک کارکنان انتظامی، تصریح کرد: کارنامه انتظامی سراسر کشور به‌خصوص لرستان افتخارآفرین و قابل‌ستایش است و این موضوع در چند سال اخیر با حضور سردار الهی فرمانده سخت‌کوش استان و مجموعه تحت امر در مرکز استان تا دورترین نقطه استان قابل‌مشاهده است و جای تشکر و قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام شاهرخی، ادامه داد: امروز فراجا برای تأمین امنیت مردم جانش را در کف دست گرفته است و برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و انسانی دفاع می‌کند و شاهد این مدعا شهادت بیش از ۵۰۰ شهید انتظامی در لرستان است که در تناسب جمعیت استان در مقایسه با ۳۱ استان دیگر، نشان‌دهنده جان‌فشانی این نیروی توانمند و خدوم در لرستان است.

وی گفت: کمتر تعبیری به کار برده شده درباره یک صنف و قشری که از آنها به‌عنوان دژ مستحکم مردم یاد بشود، عزت دین زینت حاکمان، اینها همه در کلام امیرمؤمنان تعابیری است که برای نیروهای مسلح به کار برده شده و باعث افتخار است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ادامه داد: اگر مناسبات سیاسی ما در دنیا مقتدر و سربلند است حاصل تلاش نیروهای مسلح است.

امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک تکلیف الهی است

حجت‌الاسلام شاهرخی، گفت: انتظامی در مقابل هنجارشکنان مقتدرانه عمل کرده است و همیشه یاور و پشتیبان مظلومان بوده است این جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: مجموعه انتظامی علاوه بر وظایف ذاتی خود هر اتفاق و رویدادی که به وقوع می‌پیوندد، وظایفی جدید به وظایف انتظامی افزوده می‌شود درحالی‌که امکانات استعداد نیروی انسانی، همان نیروی و امکانات سابق است؛ ولی این نیرو با تلاش مضاعف و مجاهدت‌های مخلصانه از عهده همه اینها برآمده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره با اینکه امروز همراهی مردم با پلیس و نیروهای مسلح یادآور همراهی آنها در دوران هشت سال دفاع مقدس با رزمندگان است، بیان کرد: ما خباثت دشمنان انقلاب اسلامی و نظام سلطه را در تقابل با ملت مشاهده می‌کنیم ما در حقیقت در یک جنگ نرم با دشمن هستیم، قاچاق سلاح و مهمات، قاچاق مواد مخدر از برنامه‌ریزی‌های دشمن در راستای تقابل با این ملت است، این ستیز، دشمنی و نفوذ از زمان پیامبر بوده تا کنون ادامه دارد و فراجا و دیگر نیروهای مسلح با نثار جان و با برنامه‌ریزی و طراحی در مقابل نظام سلطه ایستاده‌اند و این جزو افتخارات فراجا و دیگر نیروهای مسلح است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به آمار و عملکرد ارائه شده توسط فرمانده انتظامی استان، گفت: کشفیات بالای مجموعه انتظامی نشانگر یک برنامه از قبل طراحی شده و تلاش بیش‌ازپیش نیروی خدوم و پر تلاش انتظامی است و این جای تقدیر و تشکر از سردار الهی فرمانده انتظامی استان و نیروهای تحت امر را دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه بنده در باب رفاهی‌ات کارکنان انتظامی دغدغه دارم، گفت: مسئولان وظیفه دارند برای معیشت پلیس که شب روز و تعطیلی و عید و عزا را نمی‌شناسد و در همه حال آماده است باید تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه متأسفانه در جامعه گروهی ارزش‌های اسلامی و انسانی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند، گفت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک تکلیف الهی است و همه باید در این امر مهم احساس تکلیف کنند.

کد خبر 6062140

دیگر خبرها

  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • می‌توان از ظرفیت نیروهای جهادی برای کاهش تصادفات استفاده کرد
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان
  • جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات جدید اسراییل تجمع کردند
  • فراجا برای تأمین امنیت مردم جانش را در کف دست گرفته است