Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:31:14 GMT

نوری: همه باید روی کار خودشان تمرکز کنند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۸۰۶۰

نوری: همه باید روی کار خودشان تمرکز کنند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شاید بهتر باشد در استقلال همه روی حوزه تخصصی خود تمرکز کنند و از ورود به حوزه های غیر تخصصی پرهیز کنند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری در خصوص تحولات مدیریتی اخیر تیم استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز به مدیران قبلی و به خصوص آقای فتح الله زاده خسته نباشید می گویم. فتح الله زاده در آن شرایط واقعا ایثار کرد مسئولیت این باشگاه را پذیرفت اما سرانجام بیماری و شرایط جسمانی اجازه ادامه همکاری را از ایشان گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به آقای فتح الله زاده دست مریزاد گفت.


وی افزود: حضور احمد سعادتمند و حجت نظری در هیات مدیره استقلال را به فال نیک می گیرم. این دو نفر از علاقمندان به این تیم هستند و با موقعیت های شغلی که دارند می توانند در هیات مدیره مفید باشند.
پیشکسوت استقلال تاکید کرد: نباید قبل از آن که این آقایان کارشان را آغاز کنند مورد نقد قرار گیرند و با برخی اظهار نظرها برای آنها جو سازی کرد. باید فرصت داد تا تیم جدید مدیریتی کارش را شروع کند.


نوری تصریح کرد: استقلال به اندازه کافی در بحران های مالی غوطه ور هست و نباید با ایجاد بحران های دست ساز داخلی کار را سخت تر کرد. بهتر است مدیران به کار تخصصی خود بپردازند و بازیکن و مربی هم فقط فکرش را بر روی مسائل فنی متمرکز کند. اظهار نظرهای مدیریتی که باعث ایجاد فشار بر تیم مدیریتی می شود، کاری به جز بر هم زدن تمرکز کادر مدیریتی و تیم فنی در بر نخواهد داشت.


عضو پیشین کمیته فنی استقلال بیان داشت: از اصلی ترین کار ترکیب جدید هیات مدیره انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه است که امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد تا باشگاه در مسیر موفقیت گام بردارد.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!

محمد نوری نسبت به واگذاری استقلال معترض است

طرفداری | محمد نوری استوری جدیدی را منتشر کرد.

قرار است دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به زودی به شکل کاملا رسمی واگذار شوند که همین موضوع باعث شد نظرات مختلفی مطرح شود. حالا محمد نوری به شدت نسبت به واگذاری استقلال معترض است و استوری زیر را منتشر کرده است:

اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟
  • آیت الله نوری همدانی حادثه بیمارستان شفا در غزه را محکوم کرد
  • آیت‌الله نوری همدانی جنایت بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • آیت الله نوری همدانی حادثه بیمارستان شفا در غزه را محکوم کرد 
  • افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان
  • ورودی جدید آب به سد دوستی به میزان ۱۰ میلیون متر مکعب