Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز توسعه و نظارت بر نذورات و موقوفات آستان قدس رضوی از کمک ۱۵ میلیارد ریالی این آستان مقدس به بیمارستان امام رضا(ع) برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مشهد خبر داد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، علیرضا اسماعیل‌زاده اظهار داشت: این کمک نقدی با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و به‌ویژه در مشهد مقدس و خدمت به زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) به‌عنوان یکی از سیاست‌های محوری آستان قدس رضوی، به دستور تولیت این مجموعه بزرگ موقوفاتی از محل عواید موقوفات و نذورات در اختیار ریاست بیمارستان امام رضا(ع) قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمک 15 میلیارد ریالی آستان قدس رضوی قرار است برای تجهیز و تهیه اقلام پزشکی و بهداشتی در بیمارستان امام رضا(ع) که یکی از مکان‌های بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مشهد است، صرف شود. 

آذربایجان غربی رتبه دوم کشور در غربالگری ویروس کرونا را دارد + تصاویرشیب بسیار تند ابتلا به ویروس کرونا در یزد؛ 84 مورد ابتلای قطعی جدید به کروناتسنیم بررسی کرد؛ آغاز روند نزولی شیوع ویروس کرونا در شمال کشور

اسماعیل‌زاده با اشاره بر اینکه دارالشفای امام رضا(ع) و سایر مراکز درمانی آستان قدس رضوی از محل عواید موقوفات و منابع نذوراتی مردم شکل گرفته است، گفت: این مراکز در کنار نیروهای جهادگر درمانی خراسان رضوی در این روزهای مبارزه با ویروس کرونا هر آنچه در توان دارند به این امر اختصاص داده‌اند تا به امید خدا هر چه زودتر با کمک مردم و جامعه پزشکی و توجه خاص امام رضا(ع) شاهد ریشه‌کنی این ویروس خطر‌ناک باشیم.

انتهای پیام/281/ ز

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان امام رضا ع ویروس کرونا آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج‌های تقلبی، متهم را به جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج با مشاهده مخلوط کردن برنج‌های تقلبی و بی کیفیت در کیسه‌های برنج درجه یک گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد