Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:09:22 GMT

عضو مجلس خبرگان رهبری: بعثت راه ورود به ملکوت عالم است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۸۷۱۵

عضو مجلس خبرگان رهبری: بعثت راه ورود به ملکوت عالم است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بعثت راه ورود به ملکوت عالم است گفت: راه را بلد نیستیم و باید شخصی به‌عنوان راهنما دست ما را بگیرد، پیامبر(ص) عنایت خود را در بعثت نشان داد و دست ما را گرفت. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

آیت‌الله سیدرحیم توکل در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: خداوند هدف خلقت را در عبودیت قرار دادند و این عبودیت که فرمان خداوند است دارای برکاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از برکات به عابدین برمی‌گردد، خداوند کمال مطلق است و به اعمال ما نیازمند نیست، عبودیت نردبان رشد ماست و در ابتدای جهل و فقر محض بودیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خداوند برای ما دری به نام عبودیت ایجاد کرد تا بر این نردبان مستقر شده و پله پله بالا رفته و به مقامات بالا دست پیدا کنیم و به‌جایی برسیم که مَثل صفات جمال و جلال عبودی خداوند عالم قرار بگیریم.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: در این مسیر نیازمند راهنما هستیم زیرا در آیه 9 سوره حدید آمده است که ما پیامبر(ص) آیات نازل کردیم تا شما را از وادی ظلمت در بیاورد و وارد وادی نور کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری: بعثت پیامبر(ص) سبب هدایت بشریت شدجستاری بر نکته رهبر انقلاب درباره بعثت؛ ماجرای تجدید عهد انبیای الهی با پیامبر اسلام در شب معراجبعثت و مأموریت آخرالزمانی پیامبر

توکل افزود: این ظلمت کجاست و وادی نور چیست و شرایط خروج از وادی ظلمت و شرایط ورود به وادی نور چه چیزی است، شناخت و توجه کافی نسبت به این موضوعات نداریم چون با ملکوت عالم بی‌گانه هستیم.

وی با بیان اینکه بعثت راه ورود به ملکوت عالم است، خاطرنشان کرد: راه را بلد نیستیم و باید شخصی به عنوان راهنما دست ما را بگیرد، پیامبر(ص) عنایت خود را در بعثت نشان داد و دست ما را گرفت و تاکید کردند‌ که چه اقداماتی انجام داده و از چه موضوعاتی دوری کنیم و برای ما بیان کردند تا افراد با ظرفیت و لایق خود را بالا کشیده و به اهداف الهی دست پیدا کنند.

انتهای پیام/452/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو مجلس خبرگان رهبری ملکوت عالم دست ما پیامبر ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز در امنیت و آرامش کامل است

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بامداد امروز در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای به نام وادی رحمت، طبق پیگیری‌ها مشخص شد پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.

با این حال هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده است و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل به سر می‌برد.

سخنگوی سازمان فضایی کشور با شاره به بازی رسانه ای و عملیات روانی گسترده دشمن در خصوص حملات علیه مراکز هسته ای ایران اعلام کرد: چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی در مناطق مختلف کشور با موفقیت ساقط شده است و اخبار منتشره از رسانه های بیگانه کذب محض است.

سازمان هواپیمایی کشوری که صبح امروز انجام پرواز‌های مسافری در برخی فرودگاه‌های کشور را موقتا تعلیق کرده بود وضعیت را به حالت عادی برگرداند.
در حال حاضر هیچ محدودیتی در پرواز‌های داخلی و بین‌المللی در فرودگاه‌های کشور وجود ندارد.

پدافند هوایی تبریز در محدودۀ وادی‌رحمت در شمال این شهر و در فاصله حدود ۲ تا ۳ کیلومتری از پالایشگاه و پتروشیمی تبریز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • چرا ایران می‌بایست علناً به رژیم صهیونیستی پاسخ دهد؟
  • تبریز در امنیت و آرامش کامل است
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • جواز توسل و زیارت قبور برگزیدگان در قرآن و روایات شیعه و سنی
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد