Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا امیدوار است فرجام خواهی منچسترسیتی برای رفع محرومیت دو ساله از حضور در لیگ قهرمانان موثر نباشد تا بتواند مدافع فرانسوی این تیم را جذب کند.
به گزارش آریا، با عملکرد نامطمئن خط دفاعی بارسلونا در فصل جاری، این تیم نیاز مبرمی به ترمیم خط دفاعی خود برای فصل آینده دارد و در همین راستا بارسلونا جذب یکی از بهترین مدافعان دنیا را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا قصد دارد در تابستان آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی که به زودی 27 ساله خواهد شد را به خدمت گیرد.

با محرومیت منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا، چند بازیکن این تیم به بهانه بازی در لیگ قهرمانان اروپا، قصد جدایی خواهند داشت و لاپورته می‌تواند یکی از این بازیکنان باشد. به همین دلیل بارسلونا امیدوار است این مدافع فرانسوی را به خدمت گیرد. منچسترسیتی برای رفع محرومیت خود از لیگ قهرمانان اروپا، دادخواستی را به دادگاه حکمیت ورزش ارائه داده است اما بارسلونا امیدوار است فرجام‌خواهی منچسترسیتی بی‌نتیجه باشد تا بتواند با خیالی آسوده برای جذب لاپورته وارد عمل شود.
لاپورته، یکی از اهداف قدیمی بارسلونا بوده است زیرا وقتی وی در اتلتیک بیلبائو بود، بارسلونا چند بار برای جذبش اقدام کرد اما بند فسخ 65 میلیون یورویی او در آن زمان برای بارسلونا بالا بود و در نهایت بارسا با 25 میلیون یورو ساموئل اومتیتی را خریداری کرد. قد بلند لاپورته و توانایی بالای او در کار با توپ، او را به هدف شماره یک و گزینه‌ای ایده آل برای تقویت خط دفاعی بارسلونا تبدیل کرده است.
از طرفی نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا مدعی شده که به احتمال فراوان آنتوان گریزمان در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد. آنتوان گریزمان در تابستان سال 2018 تا آستانه انتقال به بارسلونا پیش رفت اما در یک اقدام بحث برانگیز تصمیم گرفت که قرارداد خود را با باشگاه اتلتیکومادرید تمدید کند؛ موضوعی که باعث شد بسیاری آینده گریزمان را برای مدتی طولانی در تیم مادریدی ببیند.
با این وجود اما تنها یک سال بعد ستاره فرانسوی ساز جدایی کوک کرد و خواستار پیوستن به بارسلونا شد؛ انتقالی که نهایتاً پس از کش و قوس‌های فراوان در تابستان رنگ واقعیت گرفت و آنتوان گریزمان با قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو راهی بلوگرانا شد. ستاره فرانسوی که با امیدهای فراوان راهی بارسا شده بود، نتوانسته تا به اینجا انتظارات هواداران را به طور کامل بر آورده کند. او در 26 بازی لالیگایی این فصل آمار 8 گل و 4 پاس گل را به ثبت رسانده اما به نظر می‌رسد که انتظارات نوکمپ از او بیشتر بوده است.
حالا نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا صفحه اصلی امروز خود را به احتمال جدایی ستاره 29 ساله از بارسا اختصاص داده است. اسپورت با تیتر "گریزمان در نقل و انتقالات" به این موضوع اشاره کرده است. همچنین در گزارش روی جلد این نشریه آمده است: " بارسلونا می تواند با فروش این ستاره فرانسوی نیازهای مالی خود را برطرف کند." اسپورت همچنین احتمال ماندن گریزمان در بارسا و یا انتقال قرضی او به یک تیم دیگر را نیز رد نکرده است.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا لاپورته بارسلونا لیگ قهرمانان خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا قرار است در روزهای آینده با ژاوی هرناندز دیدار کنند تا تصمیم بگیرند که آیا او فصل آینده هم به‌عنوان سرمربی در بارسا خواهد بود یا خیر. فعلا هیچ قطعیتی در مورد تغییر نظر ژاوی برای جدایی وجود ندارد.

متئو مورتو خبر داده است که جلسه بررسی آینده ژاوی در حال حاضر برای روز چهارشنبه تعیین شده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و جلسه خروجی مثبتی داشته باشد، انتظار می‌رود که نتایج آن تا هفته آینده اعلام شود.

صبح دوشنبه گزارش‌های زیادی مبنی بر آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا منتشر شد اما نزدیکان این مربی اعلام کردند که او هنوز نظرش را تغییر نداده است و قصد دارد بارسلونا را ترک کند، اما خواسته‌هایی ویژه از باشگاه دارد که در صورت ارائه تضمین برای انجام آنها، ممکن است در باشگاه بماند.

از سوی دیگر خوان لاپورتا معتقد است برخی از خواسته‌های ژاوی خارج از توانایی باشگاه است اما اکنون بیشتر از هر زمانی متقاعد شده که می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل