Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ از پلمب یک کافه رستوران متخلف در شمال پایتخت خبر داد.

به گزارش رکنا،  سرهنگ"حاجی احمد میرزایی" اظهار داشت: غروب بیست و نهم اسفند ماه، مأموران پلیس امنیت اخلاقی پایتخت خبری مبنی رفتارهای هنجارشکن در رستورانی در حوالی خیابان جردن که موحب بر هم خوردن نظم عمومی وسلب آرامش شهروندان شده بود، دریافت کردند و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که متصدی رستوران محل صنفی خود را محل رفت و آمد تعدادی افراد هنجارشکن قرار داده است و سر و صدا و تردد این افراد و رفتارهای هنجارشکنشان موجب جریحه دار شدن عفت عمومی و اعتراض مردمی شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و پلمب کافه رستوران گرفته شد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: با پلمب کافه رستوران متصدی کافه رستوران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان اخبار حوادث رئیس پلیس رستوران تهران جردن حوادث تهران کافه اخبار تهران کرونا عکس فیلم کرونا ویروس ویروس کرونا درگذشت ایران ویدیو خودرو مردم کافه رستوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!

زی‌سان:  «رابعه اسکویی» بازیگر سینما و تلویزیون اخیرا در برنامه تاک‌شوی اینترنتی «عیدی HD» که از پلتفرم‌های فیلیمو و فیلم‌نت پخش می‌شود حضور پیدا کرد و با مجری برنامه امیرحسین قیاسی ماجرای برهم خوردن دوستی سی ساله‌اش با مازیار لرستانی را تشریح کرد. 

به گزارش زی‌سان؛ وی در این برنامه عنوان کرد: «ما یک دوستی ساله داشتیم، یه شایعه وحشتناک بین ما به وجود آمد و ایشون متاسفانه حرفی رو که نباید بزنه زد و دوستی را پایمال کرد. ایشون در ادامه شایعاتی که از من خاستگاری کردند حرفی به من زدند که من خیلی ناراحت شدم و به این فکر کردم که دوستی سی ساله ما کجای کار بود که هم رو نشناختیم و چطور میشه از زبون ایشون همچنین چیزی خارج بشه. هر جا هست خدا نگهدارش باشه و امیدوارم حال دلش خوب باشه». 

رابعه اسکویی در این برنامه از گفتن جزئیات و اینکه مازیار لرستانی به او چه گفته خودداری کرد و نگفت که دقیقا چه عاملی باعث برهم خوردن این دوستی سی ساله شده است. اما آنچه که واضح است این است که حرف‌هایی که مازیار لرستانی به او زده آنقدر برایش مهم بوده که یک دوستی سی ساله را از نظر رابعه اسکویی از بین برده است. 

واکنش مازیار لرستانی به حرف‌های رابعه اسکویی

مازیار لرستانی، اما ساکت ننشت و به این صحبت‌های رابعه اسکویی واکنش تندی نشان داد. وی در یک استوری اینستاگرامی اینگونه واکنش نشان داد: «جایی از فروید خواندم که نوشته بود؛ وقتی می‌شود دقایق عمرت را با آدم‌های خوب بگذرانی چرا باید لحظه‌هایت را صرف آدم‌هایی کنی که با دل‌های کوچکشان مدام درگیر حسادت‌ها و کینه‌ورزی‌های بچه‌گانه‌اند؟! یا مدام برای نبودنت ... برای خط زدنت تلاش می‌کنند؟ این روز‌ها فهمیده‌ام که با آدم‌های کوته‌نظر و حسود و پرحاشیه، برای اثبات خودم نباید بجنگم ... من در مقابل چنین اشخاصی نسخه «فاصله گرفتن» را برای هر کسی که رنجم می‌دهد می‌پیچم ... از آدم‌هایی که زیاد دروغ می‌گویند و به هر قیمت مایل به مطرح کردن خویش‌اند و هتک حرمت دیگران برای‌شان آسان است فاصله می‌گیرم. هرگز با حقارت فکری آدم‌ها و دل‌های حسود و سیاهشان نباید جنگید. باید نادیده‌شان گرفت و گذشت و بخشیدشان... نه برای اینکه مستحق بخشش‌اند بلکه برای اینکه در ذهن من مسائل مهمتری وجود دارد که فرسنگ‌ها با شوآف و حاشیه‌بازی و نگرش‌های حقیر فاصله دارد». 

واکنش تند مازیار لرستانی که رابعه اسکویی را به کینه ورزی و حسادت متهم کرده نشان می‌دهد که دوستی آنها دست کم پایان یافته هر چند که البته هنوز جزئیات ماجرا معلوم نیست و احتمالا پای مسائل شخصی در میان است و نمی‌توان به راحتی قضاوت کرد. رابعه اسکویی در گفتگویش با امیرحسین قیاسی از لفظ «وحشتناک» برای انتشار این شایعه استفاده کرد و معلوم نیست که این شایعه از کجا و چگونه در رسانه‌ها پخش شده است. 

واکنش بازیگران دیگر به این شایعه 

بازیگران دیگری هم به عرصه جدال این دو بازیگر قدیمی و کهنه‌کار پیوستند. «مریم امیرجلالی» بازیگر کهنه‌کار در دفاع تمام قد از مازیار لرستانی یک استوری اینستاگرامی خطاب به وی منتشر کرد. وی در این استوری نوشت: «مازیار عزیز بعنوان یک خواهر نصحیت منو بپذیر. محیط سینما خیلی بی‌رحمه و خودتو درگیر حرف‌های پوچ و احمقانه نکن. بدان که خیلی‌ها برای ادب و شخصیت تو ارزش قائلند، چون همیشه به همه احترام گذاشتی و همه تو رو دوست دارند از جمله خودم که در کار‌های زیادی با تو همکار بودم و به وجودت افتخار می‌کنم.».

tags # مازیار لرستانی ، رابعه اسکویی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک