Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم با صدور پیامی فرا رسیدن عید مبعث را به همه آزادگان جهان به‌ویژه خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی فرا رسیدن عید مبعث را به همه آزادگان جهان به‌ویژه خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام غلامی به شرح زیر است:

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد

دل رمیده ما را انیس و مونس شد

فرا رسیدن عید مبعث رسول عظیم الشأن اسلام، پیامبر رحمت و وحدت، آموزگار دانایی و آگاهی، اسوه آزادگی و مکارم اخلاق محمد مصطفی (ص) را به همه آزادگان جهان بویژه خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور، و نیز همه خادمان عزیزی که در این روزهای سخت؛ با اقتدای به مشی و سیره آن نیکوترین الگوی انسان دوستی، همه تلاش و وقت خود را صرف خدمت به این مرز و بوم می کنند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

روز مبعث ایام الله؛ و خجسته روزی است که خداوند بر انسان منت نهاد و رسول گرانمایه ای را راهنمای بشر قرار داد تا فصلی تازه ای گشوده شود و در روزگاری که جهل و غفلت، ناامنی و نابردباری، تباهی و تعصب کور فراگیر شده بود، با ابتناء به دعوت به خواندن و تفکر در خویشتن و جهان آفرینش نگاه و بینش تازه ای را در جان انسان شکوفا سازد؛ تا بشر راه کمال بپیماید و مکارم اخلاق، انسان دوستی، شرافت و دانایی زینت بخش حیات انسانی شود.

امید است خانواده نظام آموزش عالی کشور بنا به رسالتی که متوجه آنها و نهاد علم و دانش است در مسیر اهتمام به گسترش خصایل دانایی و مکارم اخلاق که در صدر آموزه‌های برآمده از بعثت نبی اکرم (ص) قرار دارند بیش از گذشته موفق و مؤید باشند. هم کلام با مولانا با دل و جان خود می‌سراییم. نامت بمانا تا ابد ای جان ما روشن به تو.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر علوم عید مبعث خانواده آموزش عالی نظام آموزش عالی کشور عید مبعث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو

وزیر ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی ملی‌پوشان ووشو در مسابقات انتخابی جام‌جهانی را تبریک گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی  قهرمانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو که با 20 مدال رنگارنگ و با اقتدار کسب شد را تبریک گفت.

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو در چین، آنچنان با درخشش ایران همراه بود که هر 14 ووشوکار کشورمان موفق به کسب مدال شدند و قهرمانی تیمی این دوره‌ از رقابت‌ها در مهد ووشوی دنیا، با قهرمانی مقتدرانه همراه بود.

20 نشان  از هر 14 ووشوکار ایران در بخش آقایان و بانوان به تفکیک با 13 مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز در رقابت با 300 ورزشکار از 38 کشور دنیا به ارمغان آمد تا نمادی از اقتدار مجدد این ورزش رزمی مهیج را بار دیگر در  یک رویداد رقابتی مهم نظاره‌گر باشیم.

به کلیه‌ی قهرمانان و اعضای کادر فنی و سرپرستی و همچنین کادر مدیریتی فدراسیون ووشو که در هر دو بخش بانوان و آقایان، جلوه‌ی باشکوهی از برنامه‌ریزی، تلاش و مدال را بروز دادند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همچنان این درخشش‌های رشته‌ی پرافتخار ووشو استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود