Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه‌های علمیه اهل‌سنت خراسان‌شمالی گفت: مقام معظم رهبری با هوشمندی و درایت منحصر به‌فردشان سال ۹۹ را به جهش تولید نامگذاری کردند که استفاده از نیروهای توانمند و انقلابی لازمه تحقق شعار سال است. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

حاج خال‌محمد آخوند سرفراز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد٬ ضمن تبریک سال نو بر ملت ولایتمدار ایران اسلامی اظهار داشت: نامگذاری سال 99 به عنوان جهش تولید نمایانگر آن بود که نه تنها به تولید داخلی رونق می‌بخشیم٬ بلکه یک جهش بسیار چشمگیری نیز در عرصه اقتصادی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیلان| تحقق شعار «جهش تولید» موجب تقویت اقتصاد خانوارهای ایرانی می‌شودسپاه مازندران پیشتاز جهش تولید در استان؛ مردمی کردن اقتصاد راهگشای مشکلات استدستور وزیر صمت برای تطبیق برنامه های وزارتخانه با الزامات جهش تولید

وی افزود: تمرکز و حمایت از تولید داخل از مهم‌ترین و پیش نیازها برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور است زیرا که با به‌راه افتادن تولید داخل، بسیاری از بحران‌های اقتصادی جامعه حل می‌شود و مردم از مشکلات اقتصادی رهایی پیدا می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه هدایتی اهل سنت روستای کلاته ابریشم راز و جرگلان تصریح کرد: باید همه اعضای جامعه از اتفاقات گذشته عبرت بگیرند و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و به‌کارگیری افراد توانمند و انقلابی از تکرار اشتباهات گذشته جلوگیری کنند به گونه‌ای که با به‌کارگیری سرمایه ملی در فرآیند تولید داخلی شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و توسعه همیشگی باشیم زیرا که در این صورت شاهد عدم تاثیر دشمن بر مردم انقلابی و ناامیدی استکبار جهانی خواهیم بود.

عالم دینی اهل سنت خراسان شمالی اضافه کرد: همانگونه که در مدیریت سیل و ویروس کرونا شاهد بسیج مردمی با همدلی اسلامی بودیم، باید برای جهش تولید هم باید این امکان را فراهم کنیم به گونه ای که در طول سال با برنامه ریزی و کار و تلاش جهادی، رسیدن به این مهم را سرلوحه خود قرار بدهیم.

انتهای پیام/311/ ز

R7719/P/S6,55/CT1 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید ملی خراسان شمالی جهش تولید اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود اما باید کشورهای جدیدی برای صادرات کالاها بازاریابی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی با بیان اینکه افزایش تولید در بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده و این در جهت اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در استان است، افزود: باید تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند، بر همین اساس کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید، صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که باید در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

حسین نژاد گفت: حضور قوی استان در نمایشگاه اکسپو تهران مؤثر است و بسترسازی برای حضور تمام بخش‌های تولیدی به جهت معرفی تولیدات و ظرفیت‌های استان فراهم شود.

وی در خصوص آماده‌سازی غرفه‌ها در این نمایشگاه نیز اظهار داشت: تمهیدات لازم برای حمل و نقل و غرفه‌آرایی و … نیز باید با کار کارشناسی اندیشیده شود.

ناصر فخر موحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه با بیان اینکه خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو حضور قوی و فعال خواهد داشت، اظهار کرد: ۲ بخش خصوصی و دولتی با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل‌های استان و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

کد خبر 747026

دیگر خبرها

  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • خراسان شمالی در پیشبرد طرح‌های مسکن رتبه هشتم را دارد
  • آماده باش نیروهای امداد و نجات به دنبال صدور هشدار نارنجی