Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@23:15:44 GMT

مسافرت های هوایی کاهش قابل توجهی پیدا کرده است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۹۶۶۵

مسافرت های هوایی کاهش قابل توجهی پیدا کرده است

مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: روزانه 7 الی 8 پرواز از استان های مختلف وارد فرودگاه اهواز می شوند اما تعداد مسافران این پروازها در حال حاضر کاهش قابل توجهی پیدا کرده و یک هزارو 500 نیست.

مهدی رزاز عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز، با رد روزانه یک هزارو 500 مسافر از فرودگاه اهواز به خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه فرودگاه بین المللی اهواز در مرکز استان قرار دارد همچنین صنعتی بودن این شهر قطعاً همه پروازها سیاحتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:روزانه 7 الی 8 پرواز  از استان های مختلف وارد فرودگاه اهواز می شوند اما تعداد مسافران این پروازها در حال حاضر کاهش قابل توجهی پیدا کرده و یک هزارو 500 نیست.

مدیر کل فرودگاه های خوزستان گفت:  با توجه به شیوع بیماری کرونا اگر نیاز به محدود کردن یا بسته شدن خط هوایی در استان باشد این تصمیم مستلزم دستور وزیر راه است تا به فرودگاه ها ابلاغ شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان فرودگاه اهواز 1500 مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قند خون و التهاب از مزایای مصرف روزانه زنجبیل

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که مصرف روزانه زنجبیل به کاهش التهاب و درمان حالت تهوع کمک قابل‌توجهی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، زنجبیل از زمان‌های قدیم به عنوان یک ادویه مفید شناخته شده است، ترکیب فعال زیستی اصلی آنکه جینجرول نام دارد خواص زیادی به همراه دارد، در ادامه به بررسی مزایای مصرف روزانه زنجبیل می‌پردازیم:

کاهش التهاب

التهاب پاسخ طبیعی بدن به آسیب یا عفونت است، اما التهاب مزمن می‌تواند باعث بروز بیماری‌های مختلف شود، زنجبیل حاوی خواص ضدالتهابی قوی است که ممکن است به کاهش علائم مرتبط با شرایطی مانند آرتریت و آرتروز کمک کند.

درمان حالت تهوع

زنجبیل برای قرن‌ها به عنوان دارویی برای درمان حالت تهوع استفاده شده است، پزشکان نیز مصرف زنجبیل را برای کاهش حالت تهوع پس از درمان بیماران سرطانی توصیه می‌کنند، مصرف این گیاه عوارض جانبی مربوط به داروهای ضد تهوع را ندارد.

کاهش وزن

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که زنجبیل می‌تواند به کاهش قابل‌توجه وزن بدن و کاهش سایز دور کمر کمک کند، متخصصان تغذیه نیز مصرف زنجبیل را برای افراد دارای اضافه وزن توصیه می‌کنند.

کاهش قند خون و خطر ابتلاء به دیابت نوع دوم

زنجبیل به مقابله با بیماری دیابت نوع دوم می‌پردازد، نتایج پژوهش‌های صورت گرفته نشان داده است که مصرف روزانه پودر زنجبیل می‌تواند به کاهش قابل‌توجه سطح قند خون ناشتا کمک کند، بنابراین این ماده غذایی می‌تواند برای افراد مبتلا به دیابت مفید واقع شود.

کد خبر 744706

دیگر خبرها

  • خسارت ۷۰ درصدی به مزارع درصورت بی توجهی به بیماری زنگ زرد گندم
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • یافته محققان ژاپنی؛ مکمل آنتی اکسیدانی ترکیبی در تقویت حافظه و شناخت موثر است
  • متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان
  • کاهش قند خون و التهاب از مزایای مصرف روزانه زنجبیل
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام