Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@15:07:12 GMT

اقدام جهادی شهرداری دوگنبدان در تکمیل جاده کمربندی گچساران+ فیلم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۹۷۴۴

اقدام جهادی شهرداری دوگنبدان در تکمیل جاده کمربندی گچساران+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

شهراری دوگنبدان با همکاری شرکت نفت گچساران در یک اقدام جهادی جاده کمربندی گچساران که بیش از چند سال بود به کما رفته بود را تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رساندند.

خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری،  یکی از پروژه‌های شهرستان گچساران که در چند سال اخیر به کما رفته بود جاده کمربندی گچساران بود که در یک حرکت جهادی کمتر از 2 شبانه روز با فراخوانی که که ازسوی شهرداری دوگنبدان صورت گرفت وارد مدار بهره‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محور کمربندی گچساران نقطه اتصال محورهای جنوبی - شمالی کشور بود چرا که هر خودرویی که برای عبور و رفتن به استان‌های همجواریی چون استان خوزستان ، فارس و دیگر استان‌ها برای رسیدن به مقصد بایستی  از محور گچساران  عبور می‌کرد.

 شهرستان گچساران به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی و اتصال استان‌ها به یکدیگر یکی از محورهای پرتردد در کشور به شمار می‌رود اما نبود جاده کمربندی موجب شده بود که خودروها و اتوبوس‌های مسافربری و دیگر خودروهای سنگین و سبک برای  رسیدن به مقصد از شهر گچساران عبور می‌کردند و این امر موجب مشکلاتی از جمله تردد‌های شلوغ در طول شبانه روز ، خطر احتمال بروز تصادف و آلودگی هوا را در بر داشت.

  در این روزها  با شیوع  ویروس کرونا  در کشور و به تبع در استان و شهرستان در این راستا شهرداری دوگنبدان با همکاری شرکت بهره‌برداری نفت  و گاز گچساران در یک اقدام جهادی  برای  جلوگیری از تردد خودروها در سطح شهر دوگنبدان اقدام به تکمیل محور جاده کمربندی گچساران نمود.

 

 

مسعود ظفری  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد:  برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا که این روزها کشور را فرا گرفته است و برای تردد خودروهایی با پلاک غیربومی در یک فراخوان همگانی برای تکمیل جاده کمربندی  از تمامی دستگا‌ه‌های خدمات رسان و اجرایی شهرستان گچساران دعوت به عمل آمد تا هر چه زودتر این محور تکمیل شود.

 

 شهردار دوگنبدان ادامه داد: نبود جاده کمربندی از یک طرف و شاهراه بودن شهرستان گچساران موجب شد که تمام ترددهای بین  استان فارس به جنوب از مرکز شهر دوگنبدان بگذرند و این به معنی تهدید جدی و شیوع کرونا ویروس برای شهروندان بود.

 

وی گفت: در کمتر از 2 شبانه روز با همکاری شرکت بهره‌بردار نفت و گاز گچساران محور کمربندی گچساران تکمیل و در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده تا از این پس   ورود و خروج خودروها با پلاک های غیربومی شهر بهتر کنترل  و از شیوع کرونا ویروس جلوگیری به عمل آید.

 

 انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران جاده كمربندي شهرداري كرونا جاده کمربندی گچساران شهرستان گچساران بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار

                                                                        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این طرح گفت: برای تکمیل طرح اعتبارات قطره چکانی پاسخ نمی‌دهد و نیازمند تخصیص اعتبار ملی بیشتر بویژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی است.   فلاحی در جمع مشاوران و پیمانکاران طرح رانش محور ماربره به صالح آباد افزود: گرانیگاه ما در استان اربعین است و مرز بین المللی مهران در ایام اربعین پر حجم‌ترین تردد‌ها در مقایسه با سایر مرزهارا دارد و باید بییشتر دیده شود.   پیمانکار طرح رانش محور ماربره به صالح آباد عنوان کرد: برای اجرای این مسیر ۲۱۵ کیلومتری تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به اعتبارات بیشتری نیاز است.   مسیر ایلام به مهران یکی از پر ترافیک‌ترین مسیر ارتباطی با حجم تردد حدود ۳ میلیون نفر در اربعین است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات زیرسازی کمربندی اشکفتک
  • پیشرفت ۶۲ درصدی کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل
  • کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل در حال تکمیل است
  • پلی رهاشده و جاده‌ای که با هر بارندگی زیر آب می‌رود
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار