Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - موسیقی ما- هم‌زمان با سالگرد زادروز پروین اعتصامی ضبط بخش هایی از پوئم سمفونی «پروین» ساخته محمدرضا علیقلی آغاز شد.
 این پوئم سمفونی کاری هنری بر روی منتخب اشعار پروین اعتصامی شاعر سرشناس کشورمان است که توسط محمدرضا علیقلی آهنگساز برجسته موسیقی ایران ساخته خواهد شد و در ارکستراسیون آن علاوه بر سازهای سمفونیک، ملی و بومی، از خوانندگان کر نیز استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پوئم سمفونی «پروین» به پیشنهاد مرکز موسیقی حوزه هنری و با آهنگسازی محمدرضا علیقلی ساخته شده و در سال 1399 در قالب یک آلبوم به بازار موسیقی کشور عرضه خواهد شد.
محمدرضا علیقلی، آهنگساز شناخته شده ایران و برنده 5 سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از جشنواره فیلم فجر است که آثارش در چهاردهه فعالیت حرفه‌ای، هویت‌مند، جریان‌ساز و خاطره‌انگیز بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محمدرضا علیقلی پوئم سمفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارانتینو نظرش عوض شد ؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد

کوئنتین تارانتینو «منتقد سینما» را که قرار بود دهمین فیلم و آخرین فیلم سینمایی وی باشد، کنار گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، کوئنتین تارانتینو نظرش درباره فیلم «منتقد سینما» عوض شده و این فیلم دهمین و آخرین پروژه وی نخواهد بود. گفته شده خیلی ساده او نظرش را تغییر داده است.

در این فیلم قرار بود تارانتینو از برد پیت به عنوان بازیگر اصلی خود استفاده کند که سومین همکاری آن‌ها پس از «لعنتی‌های بی‌آبرو» و «روزی روزگاری در هالیوود» را رقم می زد. شایعه‌هایی هم وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است بسیاری از بازیگران فیلم‌های گذشته او نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

حالا گفته می‌شود تارانتینو که فیلمنامه خود را بازنویسی کرده بود، شروع تولید را به تاخیر انداخته و به این نتیجه رسیده که دهمین و آخرین فیلم او «منتقد سینما» نباشد.

این بزرگترین سورپرایز برای طرفداران تارانتینو از سال‌ها قبل و پس از آن است که فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» وی لو رفت و کپی آن همه جا پخش شد. تارانتینو احساس کرد به او خیانت شده، اما او در نهایت به پروژه بازگشت.

منابع نزدیک به کارگردان گفته‌اند او درباره آخرین فیلمش تغییر عقیده داده و دارد فکر می‌کند که چه فیلمی آخرین فیلمش باشد.

پروژه «منتقد سینما» پس از پایان اعتصاب انجمن بازیگران و آزاد شدن برد پیت برای پیوستن به فیلم داشت با شتاب جلو می‌رفت. این فیلمساز گفته بود فیلمش در کالیفرنیای سال ۱۹۷۷ اتفاق می‌افتد و درباره مردی است که واقعا وجود داشت، اما هرگز مشهور نبود و کارش نوشتن نقد فیلم بود. این شخصیت به نوعی یادآور شغل خود تارانتینو در نوجوانی بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سریال مبارز ؛ ادای دین دختر بروس لی بزرگ به پدرش ۳۷ فیلم پیشنهادی کریستوفر نولان به فیلم‌بازها تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه یکی از فیلم های کوئنتین تارانتینو (عکس)

دیگر خبرها

  • بانوی فسایی با مصالح سنتی تنور نان بریزه می سازد
  • جیمز باند جدید را هوش مصنوعی انتخاب کرد/ هنری کویل در کنار مارگو رابی
  • تارانتینو نظرش عوض شد ؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد
  • خبر بد برای پرسپولیس؛ سلطان پیش‌بینی کرد!
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • محله‌ای در تهران که با سیب‌هایش معروف شد
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • محله‌ای که با سیب‌هایش معروف شد | همه نامداران دره گلاب
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!