Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:45:06 GMT

تولد هشتمین نوزاد از مادر مشکوک به کرونا در بابل

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۰۲۱۳

تولد هشتمین نوزاد از مادر مشکوک به کرونا در بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: هشتمین نوزاد از مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل سالم به دنیا آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، فرزاد جلالی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: زایمان مادر باردار ۳۷ ساله اهل بابلسر که مشکوک به کرونا بود با موفقیت انجام شد.

وی افزود: این فرد با علائم تب، تنگی نفس و سرفه مراجعه کرد، پس از انجام سی تی اسکن و آزمایشات مربوطه احتمال ابتلاء به بیماری کرونا در وی بسیار بالا تشخیص داده شد و در بیمارستان میناگر بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی تصریح کرد: زایمان این مادر باردار توسط تیم زنان و زایمان دانشگاه به سرپرستی خانم دکتر مهدی‌نیا متخصص زنان و زایمان و کادر مامایی بیمارستان میناگر با موفقیت انجام شد و نوزاد پسر با وزن دو کیلو و ۸۰۰ گرم بدنیا آمد.

وی خاطرنشان کرد: این نوزاد سومین فرزند خانواده است و در بیمارستان روحانی تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد، مادر هم پس از زایمان در بیمارستان میناگر تحت نظر قرار دارد و حال عمومی‌اش مساعد است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان نوزاد دانشگاه علوم پزشکی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، میثم معزی در ارتباط تلفنی با خبر ۲۳ شبکه استانی خوزستان گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های سلامت، کاهش مرگ مادران است و با تلاش‌ها و پیگیری‌های دست اندرکاران حوزه پزشکی در استان، ۱۶ مورد مرگ مادران باردار در سال ۱۴۰۱ به ۸ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش داشته است.   وی درخصوص مرگ مادر باردار در شهرستان اندیمشک می‌گوید: این مادر باردار ۴۳ ساله داشته است و بارداری سوم را سپری می‌کرد.   معزی افزود: در بررسی‌های انجام شده، اختلال‌های داخلی و خونریزی این مادر باردار ثبت شده است که پس از مراجعه به یکی از مراکز بهداشتی البته باتاخیر زیاد، جان خود را از دست داد.   معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می‌گوید: پرونده درحال بررسی است و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش