Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:07:19 GMT

۲۱ نانوایی و واحد فروش مواد غذایی در جهرم پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۰۲۸۴

۲۱ نانوایی و واحد فروش مواد غذایی در جهرم پلمب شدند

دکتر محمد رحمانیان یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۶۲ اخطاریه پلمب برای نانوایی ها، قنادی، مراکز عرضه مرغ و گوشت و مواد غذایی در شهرستان جهرم داده شد و به دنبال آن ۱۰ نانوایی که مسائل بهداشتی را رعایت نکرده بودند، پلمب شدند.

وی ابراز کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان جهرم و ضرورت رعایت بیشتر اصول بهداشتی که مهم ترین اقدام در پیشگیری از این بیماری است، معاونت بهداشتی دانشگاه این شهرستان نظارت‌های خود را بر این مراکز بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانیان  اظهار کرد: در ۱۰ روز گذشته ۳۵ اخطاریه از سوی بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه به تعدادی از نانوایی های سطح شهرستان در خصوص عدم رعایت اصول بهداشتی داده شده است که از این تعداد، ۱۰ نانوایی متخلف پلمب و بسته شده است. 

وی بیان کرد: همچنین در کنار آن تشدید نظارت بر مراکز عرضه مرغ و گوشت، قنادی ها و مراکز عرضه و فروش مواد غذایی نیز بوده است.

 به گفته وی از ۱۴ اخطاریه پلمب به مراکز عرضه مرغ و گوشت در سطح شهر، ۲ مورد آن پلمب و بسته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم تاکید کرد: اخطاریه های پلمب برای ۶ قنادی، ۴ مرکز عرضه و فروش مواد غذایی و ۳ کافه عرضه قلیان در سطح شهرستان نیز داده شد.

  شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا جهرم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جهرم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا جهرم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت مواد غذایی مراکز عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علیرضا رفیعی پور گفت: در این مدت تیم های ثابت و سیار دامپزشکی از مراکز عرضه مواد پروتئینی استان البرز بازدید کردند که هشت هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی کشف و ۶ هزار کیلوگرم آن معدوم شد.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم البرز ۱۶۱ هزار راس دام زیر نظر کارشناسان دامپزشکی در این استان ذبح شد.

رفیعی پور یادآورشد: ۸۰۰ بیماری مشترک دام و انسان وجود دارد که باید نظارت دقیقی در این زمینه داشته باشیم .

مدیرکل دامپزشکی استان البرز افزود: ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه طیور طی سال گذشته در البرز کشتار شد که ۷۳ هزار کیلوگرم آن غیر قابل مصرف بود.

وی بیان کرد: در این مدت ۹۲ هزار بازدید از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی البرز داشتیم که فعالیت یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی غیر بهداشتی تشخیص داده شد.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: یک هزار و ۸۵۴ صدور پروانه صادر شده و اکنون ۴۸ مرکز نهاده های دامی های تک داریم.

دیگر خبرها

  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز