Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس با فرزندان شهید سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس صحبت کرد و عید مبعث را به آن‌ها تبریگ گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «علی لاریجانی» امروز، یکشنبه سوم فروردین در گفتگو با فرزند سردار دل‌ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و نیز فرزندان شهدا ابومهدی المهندس، پورجعفری، فرامرزی و همسر شهید مظفری نیا، با تبریک عید مبعث و بزرگداشت نام و یاد این شهدا، خانواده‌های این شهدا را در اجر و ثواب آن‌ها سهیم و صبر ایشان را را الهام بخش ملت ایران و تداوم بخش حرکت پویای انقلاب اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس در تماس تلفنی با فرزند سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید سرافراز الگویی درخشان از تربیت یافتگان مکتب اسلام است که همه جوانی پاک خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن و جمهوری اسلامی و امت اسلام گذراند و تا واپسین لحظات عمر پربرکت خویش را در راه مقابله با اشقیای تکفیری و تروریست‌های جنایتکار سپری کرد و شهادت افتخارآمیزش پاداش سال‌ها اخلاص او بود.

وی خاطرنشان ساخت حضور شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی در قلوب ملت ایران جاودانه خواهد بود. جنایت آمریکا هیچ گاه فراموش نخواهد شد و آمریکایی‌ها آثار این خطا و شقاوت خود را را در طول سال‌های آینده خواهند دید.

لاریجانی همچتین در گفت و گویی دیگر با صبیه شهید گرانقدر، ابومهدی المهندس با اشاره به همت والا و تلاش‌های خالصانه آن شهید خاطر نشان کرد: خانواده شهدا، در اجر و ثواب آن‌ها سهیم‌اند.

رئیس مجلس صبر خانواده‌های شهدا را الگویی الهام بخش برای ملت ایران دانست و تأکید کرد: کشور و انقلاب همچنان در مسیر خواست و اراده شهدا به پیشرفت و حرکت پویای خود ادامه خواهد داد.

لاریجانی با اشاره به تلاش‌های فراوان دشمنان برای بازگرداندن ملت و به‌ویژه جوانان از راه جهاد و شهادت و به فراموشی سپردن خط روشن انقلاب، افزود: در چنین شرایطی، دل‌های خیل جوانان کشور مجذوب یاد و نام بلند شهدای مدافع حرم گردیده است و عزت و عظمت این شهدا در اذهان ملت نشان می‌دهد که نسل جوان امروز، مخلصانه در پی جهاد فی سبیل الله است، و این، معجزه‌ی جاری انقلاب به شمار می‌آید.

رئیس مجلس همچنین در گفتگو با فرزندان شهیدان پورجعفری و فرامرزی و همسر شهید مظفری‌نیا آرامش و آسایش خانواده مسئولان و همه ملت ایران را مرهون مجاهدت شهدای بزرگ مدافع حرم دانست و و با تجلیل از نقش برجسته خانواده این شهیدان گفت: اگرچه فقدان شهید برای خانواده‌ی او، مصیبت بزرگی است، اما عزتی که خدا به‌واسطه‌ی این شهدای والامقام به کشور داده است، مایه‌ی تسلّی و آرامش آن هاخواهد بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: رییس مجلس علی لاریجانی علی لاریجانی لاریجانی ابومهدی المهندس رئیس مجلس ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی وزیرخارجه فرانسه با نخست‌وزیر فلسطین درباره آتش‌بس غزه

به گزارش قدس آنلاین، استفان سژورنه، وزیرخارجه فرانسه با محمد مصطفی، نخست‌وزیر فلسطین به‌صورت تلفنی در رابطه‌ با تلاش فرانسه برای اجرای آتش‌بس در غزه رایزنی کرد.

به نقل از آناتولی، در این تماس تلفنی وزیر امور خارجه فرانسه درباره آزادی همه اسرا و همچنین ورود کمک‌های بشردوستانه به منطقه تحت محاصره فلسطین (غزه) گفت‌وگو کرد.

وی همچنین خشونت غیرقابل قبولی را که در کرانه باختری در جریان است، محکوم کرد.

ناتالی برودرست، معاون نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل متحد نیز روز پنجشنبه بار دیگر درخواست کشورش برای آتش‌بس فوری در منطقه  و آزادی بی‌قیدوشرط همه اسرا در درگیری اسرائیلی و فلسطینی را تکرار کرد.

اتحادیه اروپا روز جمعه تحریم‌های جدیدی را علیه چهار شهرک‌نشین افراطی صهیونیست به اتهام نقض جدی حقوق بشر علیه فلسطینیان در کرانه باختری و قدس شرقی وضع کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی وزیرخارجه فرانسه با نخست‌وزیر فلسطین درباره آتش‌بس غزه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه اردن با امیرعبداللهیان درباره تحولات منطقه
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد