Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در استان یزد از شروع دوره‌های آموزشی رایگان وکلا به منظور تقویت و رویج در خانه ماندن خبر داد.

«فرهنگ فاضلی» در گفت‌وگو با خبرنکار ایسنا با تاکید بر ضرورت ماندن در خانه به منظور شکست حلقه شیوع کرونا، اظهار کرد: جمعی از اساتید حقوقی با همکاری مجموعه عدالتخانه در راستای توسعه عدالت آموزشی در سطح کشور و به منظور ترویج در خانه ماندن در ایام شیوع بیماری و بهره‌گیری از فرصت ایام نوروز برای مطالعه بهتر با حمایت مرکز وکلای قوه قضاییه اقدام به برگزاری کلاس‌های مجازی آمادگی آزمون وکالت ٩٩ بصورت رایگان در فروردین ماه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شروع دوره‌ها را از روز گذشته دوم فروردین ماه خواند و گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام رایگان و مشاهده دوره‌ها به سایت عدالتخانه به نشانی EdalatKhane.org مراجعه کنند.

فاضلی همچنین از اساتید و گروه های آموزشی که آمادگی همکاری در دوره‌های آموزش مجازی عدالتخانه را دارند نیز جهت اعلام آمادگی دعوت به مراجعه به همین سایت کرد.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان یزد در پایان افزود: بدیهی است حمایت مرکز از دوره به معنای ارتباط مرکز با محتوای دوره‌ها نبوده و صرفا جهت ترویج کار خیر در این شرایط ویژه صورت گرفته است.

آزمون وکالت سال ۹۸ مرکز وکلای قوه قضاییه با ۱۰۷ هزار نفر شرکت کننده در کشور به صورت ملی برگزار شد که از این تعداد ۱۴۰۳ نفر داوطلب در حوزه استان یزد شامل ۷۷۴ نفر مرد و ۶۲۹ نفر زن به رقابت پرداختند و که از این تعداد ۵۰ نفر در استان پذیرفته شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز وکلای قوه قضاییه نوروز99 کروناویروس استانی سیاسی در خانه بمانیم مرکز وکلای قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام صادقی؛ رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه  گفت: در جریان پویش "به عشق علی(ع) می‌بخشم" که طی مدت 68 روز از ولادت تا شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) به اجرا درآمد، به همت صلح‌یاران و شوراهای حل اختلاف در 85 پرونده دارای حکم قصاص نفس در سراسر کشور "رضایت" حاصل شد، 3 هزار و 433 نفر از زندان آزاد شدند و 383 نزاع دسته‌جمعی نیز به مصالحه ختم شد.

اعلام گذشت 422 اولیای دم منجر به نجات 422 نفر از حکم قصاص در 95 روز

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه همچنین گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، 613 مورد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد | نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند