Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:21:53 GMT

هشدار دادستان کرج به اصناف متخلف

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۰۸۱۴

هشدار دادستان کرج به اصناف متخلف

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری البرز، حسن مددی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با شیوع کرونا در استان البرز اظهار داشت: در این زمینه فعالیت های متعددی برای حمایت قضایی از تولید کنندگان مواد بهداشتی و ضدعفونی و همچنین اقدام های مقابله ای با شیوع کرونا انجام شده است.

وی با اعلام حمایت قضایی از تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در استان البرز افزود: یکی از مصوبات این ستاد، تعلیق فعالیت اصناف و واحدهای تجاری تا پانزدهم فروردین است که به همین منظور به رییس اتاق اصناف و نیروی انتظامی دستور داده شده در صورت مشاهده هر گونه فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری نسبت به تعطیلی آنها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی با تاکید بر برخورد قانونی با هر نوع کارشکنی در این زمینه متذکر شد: البته فعالیت سوپرمارکت ها، نانوایی،فروشگاه های زنجیره ای و واحدهایی که با اقلام ضروری مردم سرو کار دارند مانند داروخانه ها ادامه خواهند داشت.

تاکنون بیش از ۲ هزارو۲۰۰ نفر از مردم استان البرز به دلیل علائم اولیه و قطعی کرونا در بیمارستان ها بستری شده که ۲۰۲ نفر جان باختند.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز اصناف پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز اصناف ویروس کرونا البرز اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • خط و نشان شبانه دادستان گرگان برای ویلاسازان توسکستان/ مدیران متخلف احضار می‌شوند
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف