Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رییس مجلس شورای اسلامی، امروز ، یکشنبه سوم فروردین در گفت و گو با فرزند سردار دلها ، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و نیز فرزندان شهدا ابومهدی المهندس، پورجعفری، فرامرزی و همسر شهید مظفری نیا، با تبریک عید مبعث و بزرگداشت نام و یاد این شهدا،خانواده های این شهدا را در اجر و ثواب آنها سهیم‌ و صبر ایشان را را الهام بخش ملت ایران و تداوم بخش حرکت پویای انقلاب اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی لاریجانی، رییس مجلس در تماس تلفنی با فرزند سپهبد شهید  قاسم سلیمانی اظهار داشت : این شهید سرافراز الگویی درخشان از  تربیت یافتگان مکتب اسلام است که همه جوانی پاک  خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن  و جمهوری اسلامی و امت اسلام گذراند و  تا واپسین لحظات عمر  پربرکت خویش را  در راه مقابله با اشقیای تکفیری و  تروریست‌های جنایتکار سپری کرد و  شهادت افتخارآمیزش پاداش سالها اخلاص  او بود‌ .

وی خاطرنشان ساخت حضور شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی در قلوب ملت ایران جاودانه خواهد بود .جنایت آمریکا هیچ گاه فراموش نخواهد شد و آمریکایی ها آثار این خطا و شقاوت خود را  را در طول سال های آینده خواهند دید.

لاریجانی همچتین  در گفت و گویی دیگر با صبیه شهید  گرانقدر،  ابومهدی المهندس با اشاره به همت والا و تلاش‌های خالصانه آن شهید خاطر نشان کرد: خانواده   شهدا، در اجر و ثواب آنها سهیم‌اند.

رییس مجلس  صبر خانواده‌های شهدا را  الگویی الهام بخش برای ملت  ایران  دانست و تأکید کرد: کشور و انقلاب همچنان در مسیر خواست و اراده شهدا به پیشرفت و حرکت پویای خود ادامه خواهد داد.

لاریجانی  با اشاره به تلاش‌های فراوان دشمنان برای بازگرداندن ملت و به‌ویژه جوانان از راه جهاد و شهادت و به فراموشی سپردن  خط روشن انقلاب، افزود: در چنین شرایطی، دلهای خیل جوانان  کشور مجذوب یاد و نام بلند شهدای مدافع حرم گردیده است و عزت و عظمت  این شهدا در اذهان ملت نشان می دهد که نسل جوان امروز، مخلصانه در پی جهاد فی سبیل الله است، و این،  معجزه‌ی جاری انقلاب به شمار می آید‌.

رییس مجلس همچنین در گفتگو با فرزندان شهیدان پورجعفری و فرامرزی و همسر شهید مظفری‌نیا آرامش و آسایش خانواده‌ مسئولان و همه‌ ملت ایران را مرهون مجاهدت شهدای بزرگ مدافع حرم دانست و  و با تجلیل از نقش برجسته‌ خانواده این  شهیدان گفت: اگرچه فقدان شهیدان برای خانواده‌ هایشان، بسیار دشوار است اما عزتی که خدا به‌واسطه‌ی این شهدای والامقام به کشور داده شده است، مایه‌ی تسلّی و آرامش آن‌ هاخواهد بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا علی لاریجانی عید مبعث سردار سلیمانی ابومهدی المهندس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» انجام خواهد شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان به اهالی دیار نصف جهان و دعوت از آن‌ها برای شرکت در برنامه‌های شاخص شهری، همچنین با ابراز خرسندی تقارن آن با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این هفته دیدار از خانواده شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» همراه با اهدای کتاب «بی‌صدا باران» به خانواده معظم شهدا انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر رویکرد محله محوری در اجرای برنامه‌ها افزود: منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان به برگزاری کارگاه‌های آموزش صنایع دستی، آشنایی دانش آموزان با مفاخری همچون شیخ بهایی و آثار وی، بزرگداشت شعرای محله قدیم دستگرد و ویژه برنامه شب خاطرات محله دنبه با هدف جمع‌آوری تاریخ شفاهی این محله خواهد پرداخت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان این منطقه می‌توانند با مراجعه به شبکه اطلاع‌رسانی فرهنگی منطقه از برنامه‌هایی همچون تورهای گردشگری از اماکن تاریخی، بازی‌های بومی محله‌ای، ویژه‌برنامه پخت غذاهای سنتی اصفهان و سایر برنامه‌های فرهنگی در این هفته بهره‌مند شوند.

کشانی با قدردانی از تمام فعالان فرهنگی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: این هفته ایستگاه ورزش صبحگاهی در محله کشاورزی افتتاح و ویژه برنامه فرهنگی «اصفهان زیبای من» در بوستان زمزم برگزار خواهد شد.

کد خبر 746929

دیگر خبرها

  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد | نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • شهید قرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور داشت