Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، سخنگوی مرکل گفت صدراعظم ۶۵ ساله آلمان مدت کوتاهی پس از کنفرانس خبری‌اش در روز یکشنبه ۳ فروردین درباره اقدامات جدید برای مقابله با انتشار ویروس کرونا از مثبت شدن آزمایش کرونای پزشکش خبردار شد.

به گفته این سخنگو، مرکل روز جمعه به عنوان یک اقدام احتیاطی واکسن بر ضد ذات‌الریه باکتریایی (پنوموکوکی) دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکل گفت او در روزهای آینده «آزمایش‌های معمول» را خواهد داد و فعلا از خانه به کارش ادامه خواهد داد.

مرکل در کنفرانس خبری از آلمانی‌ها به خاطر رعایت قواعد فاصله‌گیری اجتماعی تشکر کرده بود و تاکید کرده بود که برای کاهش انتشار عفونت مهم است که افراد دست کم ۱.۵ متر از هم فاصله داشته باشند.

از طرف دیگر سی‌ان‌ان گزارش داد آزمایش ویروس کرونا در رند پال، سناتور جمهوریخواه ایالت کنتاکی آمریکا کرونا مثبت شده است.

رند پال که اولین سناتور آمریکایی است که آزمایش کرونایش مثبت می‌شود، بر اساس بیانیه‌ای در حساب توئیتری‌اش منتشر شده است، بی‌علامت است و حال خوبی دارد و به خاطر سفرها و ملاقات‌های گسترده‌اش به عنوان یک اقدام احتیاطی آزمایش شده بود. بر اساس این بیانیه او تاجایی که حافظه‌اش یاری می‌کند با کسی دچار عفونت با ویروس کرونا بوده باشد، تماس مستقیم نداشته است.

کد خبر 494747 برچسب‌ها كروناويروس آلمان - آنگلا مرکل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس آلمان آنگلا مرکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک

به گزارش همشهری آنلاین، گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که از سرگیری حملات در نتیجه نبود پیشرفت چشمگیر در مذاکرات پیرامون خروج نیروهای آمریکایی در جریان سفر محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن صورت می‌گیرد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، این گردان‌ها افزود آنچه چندی پیش اتفاق افتاد، یک آغاز بود. این گفته اشاره آشکار به حمله‌ای داشت که اواخر عصر روز یکشنبه با چندین موشک از شمال عراق به پایگاهی که نیروهای آمریکایی در سوریه در آن مستقر هستند، رخ داد.

رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که یک جنگنده متعلق به ائتلاف آمریکایی علیه داعش در پاسخ به حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در قالب آنچه «در دفاع از خود» خوانده می‌شود یک موشک انداز را منهدم کرد.

حمله با ۵ موشک

پیشتر یک منبع ویژه به الجزیره گزارش داده بود که صدای انفجار در مجاورت پایگاه آمریکایی در میدان العمر در شرق دیرالزور شنیده شده است.

به گفته ۲ منبع عراقی به خبرگزاری رویترز، پنج موشک دست‌کم از شهرک ذمار عراق به سمت پایگاه نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه شلیک شد.

یک منبع امنیتی عراقی نیز از شلیک موشک از شمال غرب موصل به سمت پایگاه آمریکایی در پایگاه خراب الجیر سوریه خبر داد.

این اولین حمله به نیروهای آمریکایی از اوایل فوریه است زیرا گروه‌های مسلح در عراق از آن زمان حملات خود را به پرسنل نظامی آمریکایی متوقف کرده بودند.

این حمله یک روز پس از انفجاری مهیب در پادگان کالسو در عراق که در اوایل روز شنبه رخ داد و در آن یکی از اعضای نیروهای الحشد الشعبی به شهادت رسید، رخ داد.

عبدالعزیز المحمداوی، رئیس ستاد الحشد الشعبی، دلیل این انفجار را یک حمله اعلام کرد، در حالی که ارتش اعلام کرد که در حال بررسی موضوع است و خاطرنشان کرد که در آن زمان هیچ جنگنده‌ای در آسمان وجود نداشت.

«مقاومت اسلامی در عراق» مسؤولیت بیشتر حملات علیه سربازان آمریکایی ائتلاف بین‌المللی را که عمدتاً بین اواسط اکتبر تا اوایل فوریه انجام شد، بر عهده گرفت.

حمله پهپادی در ۲۸ ژانویه منجر به کشته شدن سه سرباز آمریکایی در وسط صحرای اردن در مرز سوریه شد. در پاسخ، واشنگتن موضع خود را سخت‌تر کرد و چندین حمله در عراق و سوریه علیه گروه‌های مقاومت انجام داد.

با این حال از ابتدای فوریه آرامش نسبی بین ۲ طرف حاکم شده است.

مقاومت عراق در بیانیه‌های خود تاکید می‌کند این امر در همبستگی با فلسطینی‌ها و در پس‌زمینه جنگ غزه بین مقاومت فلسطین و اسرائیل صورت می‌گیرد.

ایالات متحده به عنوان بخشی از ائتلاف بین‌المللی مدعی مقابله با داعش که در سال ۲۰۱۴ ایجاد کرد، حدود ۲۵۰۰ سرباز در عراق و حدود ۹۰۰ سرباز در سوریه همسایه مستقر کرده است.

کد خبر 846214 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا عراق

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • سرمایه فرزندانمان را خرج امنیت کشورهای دیگر می‌کنیم
  • انتقاد سناتور آمریکایی از تصویب لوایح کمک‌های خارجی
  • اولین نبرد هوایی بین هواپیمای هوش مصنوعی و خلبان انسانی