Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و با توجه به حساسیت و سرعت انتشار این ویروس، فرماندهی انتظامی داراب تردد درون شهری خودروها را کنترل می‌کند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، نیروی انتظامی داراب به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا ضمن تاکید بر کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان از روز گذشته جهت تردد در سطح شهر داراب نیز محدودیت رفت و آمد ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده انتظامی این شهرستان اعلام کرد که در صورت مشاهده تردد غیرضروری، خودرو تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

در داراب از هفته گذشته پیش از سایر شهرستانها، ورودی‌های سطح شهر از محور استهبان، شیراز و بندرعباس  مسدود شد و از آغاز سال نو گروه‌های مردمی، دهیاری‌ها با حمایت فعالان اجتماعی طی حرکتی خودجوش از ورود خودروهایی با پلاک غیربومی جلوگیری می‌کنند.

تمام اماکن گردشگری تعطیل بوده و مسیر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شاخص نظیر تنگ رغز، قصر آیینه رستاق، چک چک، چشمه آب تنگ کتویه و... مسدود شده است.

داراب جز نخستین شهرهای استان بود که تعطیلی اصناف با جدیت در آن دنبال شد و شورای تامین شهرستان، فرمانداری و دادگستری قاطعانه، تردد و تجمع در سطح شهرستان را کنترل کردند.

در این شهرستان علاوه بر تعطیلی برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، مناسبتهای مذهبی، تعطیلی تالارها و سالن‌های برپایی مراسم جشن ، مراسم ترحیم و... برپایی عروسی در منازل نیز کنترل و ممانعت شد و حاصل این عملکرد تعداد اندک مبتلایان به کرونا در داراب نسبت به تعداد دیگری از شهرستانهای استان است.

تلاش شبکه بهداشت در حیطه آموزش عمومی و اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری از کرونا همچنین همت و ایثار کادر درمان بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در کنار فرهنگ عمومی، داراب را به یکی از نقاط امن استان فارس در مقابله با کرونا تبدیل کرده است.

ضدعفونی مستمر معابر، پارکها و اماکن عمومی در سطح شهر، بخشها و روستاهای داراب که از دو هفته گذشته آغاز شد بخش دیگری از اقدامات بازدارنده در مقابله با شیوع کرونا در این شهرستان است.

انتهای پیام/933110

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو نیروی انتظامی داراب ویروس کرونا بومی مسدود تعطیل سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور که در جریان نزول بارش رحمت الهی در منطقه سعدی حضور داشت، از تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی سخن گفت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن موسی (ع) افزود: تدبیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب باعث شد تا از تکرار حوادث سیل سال ۹۸ جلوگیری شود.

او همچنین به اقدام به‌موقع گروه‌های جهادی نواحی مقاومت بسیج شیراز و نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری شیراز در کنترل سیلاب و رفع آبگرفتگی در برخی نقاط اشاره کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز نیز در این باره گفت: به دستور شهردار شیراز و اختیار ویژه‌ای که به این سازمان داده شد، این سیل‌بند در چندماه گذشته احداث و هم‌اکنون آب پشت آن جمع و آرام‌سازی و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علی‌حسین عباسی بیان کرد: این سیل‌بند اگر نبود، با حرکت این حجم از آب به سمت سعدی باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شد؛ بنابراین گزارش؛ بند‌های کنترل سیلاب سعدی با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی، جلوگیری از انتقال رسوب بیشتر به سمت پایین‌دست احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان