Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:14:13 GMT

«جشنواره خدمت» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۱۵۸۷

«جشنواره خدمت» برگزار می شود

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: جشنواره خدمت در راستای پاسداشت خدمات ارزنده کادر درمانی و امدادی کشورمان که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و ثبت فداکاری آنان در قالب های ادبی و هنری آغازبه کار کرد.

به گزارش ایسنا، سردار یعقوب سلیمانی با اشاره به برنامه ریزی و برگزاری جشنواره خدمت توضیح داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابتلای برخی هموطنان و از طرفی اقدامات و خدمات ارزنده گروه‌های مردمی و به خصوص خادمین شهدا و راهیان نور در زمینه‌های مختلف پیشگیری، امداد و کمک به کادر بهداشت و درمان کشور، قدرشناسی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از زحمات و خدمات مجاهدانه این مدافعان سلامت را بسیار قابل توجه دانستند و اعلام کردند در همین راستا دبیرخانه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور درصدد بر آمد تا این همه تجلی وفاق و همدلی مردمی را با عنوان «جشنواره خدمت» اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تکریم و ترویج فرهنگ کار جهادی و خدمت خالصانه در عرصه‌های مختلف مورد نیاز کشور و مردم و به ویژه مقابله با کرونا را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و خاطرنشان کرد: علاقمندان و اصحاب و اهالی هنر و ادب می توانند آثار خود در قالب‌های هنری و ادبی  را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. دراین شرایط که کشورمان درگیر اپیدمی کروناست، دیدن رشادت‌ها و فداکاری های همه این عزیزان برای به زانو در آوردن و شکست دادن این ویروس، تداعی کننده دوران هشت سال دفاع مقدس است که شاهد این نوع از ایثار و ازخودگذشتگی‌ها بودیم و بودند کسانی که در حملات شیمیایی و میکروبی ماسک خود را برای نجات هموطنان دیگر برمیداشتند و به صورت آنها می‌زدند و امروز هم رزمندگان جبهه مبارزه با کرونا، جان خود را فدا میکنند تا هموطنان در سلامت باشند و به همین منظور «جشنواره خدمت» فرصت ارزشمندی درجهت ثبت حماسه‌های فرزندان ایران زمین در خط مقدم جهاد این روزهاست.

سلیمانی افزود: از همه اصحاب و اهالی هنر و ادب و علاقمندان به انعکاس جلوه های ناب خدمت بی منت جهادگران و مدافعان سلامت وطن دعوت کردند تا آثار ادبی و هنری خود را در رشته های شعر، متن ادبی، دلنوشته، خاطره، فیلم صدثانیه‌ای، پوستر، عکس و عکس تلفن همراه به آدرس پستی تهران، بزرگراه بسیج، جنب سازمان بسیج دبیرخانه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور ارسال کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در پایان خاطرنشان کرد: به فضل الهی و پس برچیده شدن بساط این بیماری از کشور، آثار رسیده بررسی و داوری خواهد شد و در اختتامیه‌ای باشکوه، برگزیدگان «جشنواره خدمت» معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهيان نور سازمان بسيج مستضعفين جشنواره خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد

به گزارش خبرنگار مهر، بارندگی شدید روز گذشته در شهرستان زیرکوه منجر به وقوع سیل در بسیاری از نقاط روستایی این شهرستان شده است.

گروه‌های جهادی مانند همیشه در صحنه حاضر و به سیل زدگان شهرستان زیرکوه خدمات رسانی داشته و دارند.

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی خراسان‌جنوبی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در این خصوص، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در خصوص بارندگی شدید و هشدار زرد و قرمز برای برخی نقاط استان، ۱۱ قرارگاه جهادی منطقه‌ای فعال شده و کلیه گروه‌های جهادی استان در حالت آماده باش بودند.

وی افزود: گروه‌های جهادی در پی وقوع سیل در برخی نقاط استان در اولین دقایق وقوع سیلاب با حضور در محل مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز استان هستند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: قرارگاه جهادی بسیج سازندگی شهرستان زیرکوه از نیمه شب گذشته مشغول خدمت رسانی در قالب تخلیه آب داخل منازل و جابجایی وسایل منازل مردم و کمک به توزیع بسته‌های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن می‌باشند.

هنری عنوان کرد: همچنین با توجه به نیاز منطقه به برخی ماشین آلات مهندسی و تجهیزات و دستور سردار مهدوی فرمانده محترم سپاه انصار الرضا (ع) صبح امروز یک دستگاه لودر بسیج سازندگی و یک دستگاه تریلی کفی از مرکز استان و یک دستگاه لودر از معصوم آباد زیرکوه، پنج دستگاه موتور و کف‌کش هم اکنون در روستاهای سیل زده در حال استفاده توسط جهادگران است.

وی اظهار کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز قرارگاه‌های جهادی فعال و در حالت آماده باش بوده و به محض نیاز از ظرفیت آنها استفاده خواهد شد.

هنری با بیان اینکه جهادگران مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان هستند به اقدامات انجام شده توسط گروه‌های جهادی در این منطقه اشاره و عنوان کرد: بیش از ۳۰ مورد امداد رسانی انجام شده که شامل کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد، کمک به تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری خصوصاً در روستای نوده می‌شود.

کد خبر 6088695

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود