Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@11:33:16 GMT

بسته شدن جاده تلو تا اطلاع ثانوی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۱۶۲۷

رئیس پلیس راه پایتخت از بسته شدن جاده تلو تا اطلاع ثانوی به علت کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن خبر داد.

سرهنگ نوراله خادم، با اشاره به اینکه برای تست و کنترل ویروس کرونا اکیپ‌های پلیس راه علاوه بر کنترل تخلفات راهنمایی و رانندگی به همراه تیم‌های جمعیت هلال احمر به کنترل ویروس کرونا و تست تب سنجی می‌پردازند، گفت: در پایش‌ها و رصد‌های اطلاعاتی مشاهده شد که دو محور جاده تلو و لواسان از جمله خروجی‌های تهران می‌باشد که تردد خودرویی آن نیز زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های لازم در میدان زربند لواسان اکیپ‌های تست و کنترل ویروس کرونا مستقر شد، افزود: برای جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا جاده تلو تا اطلاع ثانوی بسته شد.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در تردد‌های جاده‌ای با استفاده از جاده لواسان پس از گذشتن از میدان زربند وارد جاده تلو شوند و به مسیر خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راه پایتخت به همکاری مردم و مشارکت آنان در کنترل ویروس کرونا تاکید کرد و از مردم خواست: از سفر‌های غیر ضروری دورکنید تا ان شاء الله بتوانیم از شیوع و همه گیری این ویروس رهایی یابیم.

 

فارس

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000HdV برچسب ها: جاده تلو ، پلیس راه پایتخت ، ویروس کرونا

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: جاده تلو پلیس راه پایتخت ویروس کرونا کنترل ویروس کرونا پلیس راه جاده تلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسارا و جاده پرپیچ و خم کندوان مقصدی جذاب برای گردشگران در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  آسارا شهری زیبا با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعددی است که در استان البرز قرار دارد. این شهر در نزدیکی پایتخت قرار گرفته و مقصد خوبی برای سفرهای کوتاه پایتخت‌نشینان است. جاده چالوس راهی مناسب برای شروع سفر به شهر آسارا است و بخش زیادی از این جاده در این شهر، که نگین سرسبز استان البرز است، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هشدار مهم سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل؛ تا اطلاع ثانوی خارج نشوید
  • صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد
  • آسارا و جاده پرپیچ و خم کندوان مقصدی جذاب برای گردشگران در بهار