Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیاران یحیی گل محمدی در تعطیلات نوروز با بازیکنان این تیم تماس گرفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا سبب شد تا تمرینات تیم ها از جمله پرسپولیس نیز لغو شده و بازیکنان ملزم به قرنطینه خانگی شدند.

با این حتا کادرفنی برخی تیم ها تمرینات اختصاصی برای هر بازیکن در نطر گرفته اند تا بدن هایشان را در فرم ایده آل نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی پرسپولیس برای اینکه نظارت دقیقی روی وضعیت بازیکنان خود داشته باشد با سرخپوشان تماس تلفنی گرفته و از آنها می خواهد تا ضمن ماندن در قرنطینه خانگی به تمرینات خود ادامه دهند.

همچنین سرخپوشان موظف هستند بطور مرتب برنامه خود را با کادرفنی هماهنگ کنند و ازانجام تمرینات سنگین پرهیز کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر کرونا پرسپولیس پرسپولیس کرونا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • مراقب نیش ها باشید!
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد