Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@16:04:13 GMT

عملکرد بیرانوند تصمیم AFC را زیر سوال برد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۱۶۹۷

عملکرد بیرانوند تصمیم AFC را زیر سوال برد

علیرضا بیرانوند که به برترین پنالتی گیر آسیا شد اما در لیگ نوزدهم در رده نهم برترین دروازه بانان کلین شیت کننده قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  از ابتدای نوزدهمین دوره لیگ برتر تا پایان سال قبل، ۱۶ تیم لیگ برتری در مجموع از ۳۳ دروازه بان در چارچوب دروازه خود استفاده کردند.

در این میان ذوب آهن با بهره مندی از ۴ دروازه بان در این زمینه رکورد دار است و سپاهان، تراکتور، استقلال و شهرخودرو هم تیم‌هایی بودند که در طول بازی‌های فصل تنها یک دروازه بان داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این میان بوژیدار رادوشویچ (کرواسی) مهدی خلیل (لبنان) ماکسیم کوویلتایا (شاهین) فرناندو ده خسوس (پارس جم) و آرام هایراپتیان (پیکان) ۵ دروازه بان خارجی بوده اند و ۲۸ نفر دیگر ایرانی هستند.

پیام نیازمند بهترین دروازه بان این فصل لیگ برتر بوده که هم رکورد بیش‌ترین کلین شیت و هم رکورد طولانی‌ترین دقایق گل نخوردن را در اختیار دارد.علیرضا بیرانوند که به برترین پنالتی گیر آسیا شد اما در لیگ نوزدهم در ره نهم برترین دروازه بانان کلین شیت کننده قرار گرفت و رتبه هفتم جدول طولانی‌ترین دقایق گل نخوردن قرار گرفته است.

در کنار نیازمند باید از محمد رشید مظاهری (تراکتور) شهاب گردان (فولاد) سوشا مکانی (نفت مسجد سلیمان) بوژیدار رادوشویچ (پرسپولیس) به عنوان بهترین دروازه بان‌های این فصل یاد کرد‌.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا بیرانوند دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب بیرانوند در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی

نکته جالب توجه در این بازی بسته نگه داشتن شدن دروازه سرخ‌پوشان در حضور امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان این تیم است، آن هم در شرایطی که این سنگربان در این فصل در سه بازی به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند در قفس توری قرمزها قرار گرفته و در هر سه بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است.

سنگربان ۲۲ ساله پرسپولیس حالا در آستانه یک رکورد شکنی تاریخی نیز قرار دارد. وی حالا در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر این فرصت را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه خود در این دیدار تبدیل به نخستین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر شود که در چهار بازی نخست خود در این رقابت‌ها دروازه خود را بسته نگه داشته و از این حیث رفیعی می‌تواند صاحب یک رکورد جالب توجه شود.

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است
  • تماشایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)
  • استثنایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)
  • رقیب بیرانوند در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم (عکس)