Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرماندار بابل ، در حال حاضر بیماران مشکوک به کرونای بستری در بیمارستان های بابل به 350 نفر کاهش یافته است و یکصد تخت در بیمارستان های شهرستان در صورت نیاز به بستری بیماران مشکوک به این ویروس خالی است.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: قربانعلی ولیزاده بورا فرماندار بابل درگفتگویی در واکنش به نامه سازمان نظام پزشکی این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: در این مقطع زمانی که ورودی و خروجی بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان به تعادل رسیده ، اعلام شرایط فوق‌العاده در بابل ضرورت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان نظام پزشکی بابل روز شنبه با انتشار نامه ای خطاب به فرماندار ، با استناد به فوت دستکم 6 تن از کادر درمانی شهرستان از جمله رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی بابل و همچنین عدم رعایت نکات بهداشتی لازم برای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا توسط برخی از شهروندان ، خواستار اعلام وضیعت فوق العاده در این شهرستان شد.

فرماندار بابل افزود: خوشبختانه در حال حاضر مراجعه بیماران مشکوک به کرونا در مراکز درمانی بابل با توجه به جمعیت شهرستان به تعادل نسبی رسیده است و تنها همراهی بیشتر شهروندان از طریق رعایت نکات بهداشتی ارائه شده از جمله خارج نشدن غیرضروری از خانه می تواند به شکست کامل زنجیره شیوع بیماری و شکست کرونا منتهی شود.

فرماندار بابل اظهار داشت : در حال حاضر بیماران مشکوک به کرونای بستری در بیمارستان های بابل به 350 نفر کاهش یافته است و یکصد تخت در بیمارستان های شهرستان در صورت نیاز به بستری بیماران مشکوک به این ویروس خالی است.

همه ما داغدار پزشکان و شهروندانی هستیم که به خاطر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند

ولیزاده بورا گفت : همه ما داغدار پزشکان و شهروندانی هستیم که به خاطر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و شهرستان بابل برای شکست ویروس کرونا با تمام وجود در حال تلاش شبانه روزی است.

وی افزود : بابل جزو اولین شهرهای مازندران بود که علی رغم تصمیم ملی ، بازارهایش را تعطیل کرد و این تعطیلی تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا، درباره تعطیلی بیشتر بازارها تصمیم گیری خواهد شد.

فرماندار بابل گفت : نظارت بر تعطیلی بازارها در این ایام تشدید خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که تجمعات در بازارها زمینه گسترش ویروس کرونا را فراهم کند.

خیرین بابلی در یک ماه اخیر حماسه ای بی نظیر خلق کردند

رییس ستاد پدافند زیستی بابل اظهار داشت : در این مقطع همه دلسوزان شهرستان بابل باید به میدان بیایند و با تمام ظرفیت افکار عمومی را راضی کنند که خانه نشینی بهترین ابزار شکست این ویروس می باشد.

وی ادامه داد : اگر حتی ما در بابل شرایط فوق العاده هم اعلام کنیم اما شهروندان رعایت نکنند و به دید و بازدید و مسافرت های نوروزی بپردازند ، جز بازی با کلمات هیچ ارزش دیگری نخواهد داشت.

ولیزاده بورا گفت : خیرین بابلی در یک ماه اخیر حماسه ای بی نظیر خلق کردند و با کمک های بیش از 20 میلیارد ریالی خود ، بخشی از مشکلات مراکز درمانی را رفع کردند.

به صورت مستمر و شبانه روزی پیگیر رفع مشکلات بیماران کرونایی به خصوص کمبود دارو هستیم

وی افزود : به صورت مستمر و شبانه روزی پیگیر رفع مشکلات بیماران کرونایی به خصوص کمبود دارو هستیم تا داروها راحت تر و با سرعت بیشتر از طرف وزارتخانه تامین و به دست بیماران برسد.

شهرستان بابل دروازه ورودی بیماری کرونا به مازندران بود و با شناسایی 2 شهروندی که به قم سفر داشتند و قرنطینه کردن آنها در بیمارستان ، شیپور ورود کرونا به مازندران را به صدا در آوردند.

در جدید ترین گزارش ارائه شده از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، تاکنون 10 هزار بیمار مشکوک به ویروس کرونا از سوی مراکز درمانی این شهرستان پذیرش شدند.

شهرستان 531 هزار نفری بابل از دو هفته پیش تاکنون در وضعیت قرمز قرار گرفت و از مردم خواسته شد برای شکست کرونا از خانه خارج نشوند.

گفتنی است: دانشگاه علوم پزشکی بابل هفت بیمارستان آموزشی درمانی شامل بیمارستان آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان 17 شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر را زیر پوشش دارد.

خاطرنشان میگردد: بابل بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهرستان مازندران است که بیش از نیم میلیون نفر از سه میلیون و 300 هزار نفر جمعیت استان را در خود جای داده است. گستردگی و جمعیت بالای این در کنار سایر ظرفیت ها سبب شده است تا دارای دانشگاه علوم پزشکی مستقل به نام شهرستان و جدا از دانشگاه علوم پزشکی مازندران باشد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرستان بابل برای شکست ویروس کرونا تمام وجود تلاش شبانه روزی بیماران مشکوک به کرونا دانشگاه علوم پزشکی فرماندار بابل شهرستان بابل ویروس کرونا پزشکی بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد برارزاده با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شیخ موسی بابل شامل ۶ روستا با برخورداری ۶۲۵۰ خانوار می‌باشد، گفت: عملیات احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره به حجم ۱۷۰۰ متر مکعب به اتمام رسید و ۲ مخزن دیگر در مجموع به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب نیز درحال ساخت است.

وی ادامه داد: تا کنون ۴کیلومتر خط انتقال و ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع و یک مورد طرح برق در این پروژه به اجرا درآمد.

مدیرعامل آبفا مازندران، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۱ میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز را ۳۸۰ میلیارد ریال دانست.

دیگر خبرها

  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟