Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:41:21 GMT

جاده های شمالی خراسان رضوی لغزنده و مه‌گرفته است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۲۱۱۴

جاده های شمالی خراسان رضوی لغزنده و مه‌گرفته است

ابراهیم نصری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران در شهرستانهای مشهد، بردسکن، چناران، قوچان، سرخس و کلات موجب لغزندگی سطح جاده ها در این مناطق شده است.

وی ادامه داد: پدیده مه گرفتگی نیز در در بزرگراه های شریانی باغچه-نیشابور، باغچه -تربت حیدریه، باغچه - مشهد و جاده مشهد- سرخس در محدوده گردنه مزداوند موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی که ظرف دیروز در استان فعال شده است تا روز چهارشنبه ششم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت و بر این اساس این اداره کل نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیلها و جاده‌ها در سطح استان به عموم مردم هشدار داده است.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان هواشناسی كشور تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی كشور تردد جاده ای سازمان هواشناسی كشور تردد جاده ای خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت:خط‌کشی جاده‌ها نقش موثری در انتقال پیام ترافیکی به رانندگان دارد و در ماه گذشته ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مازندران خط کشی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محسن یمینی، اظهار داشت:  خط‌کشی 100 کیلومتر مسیر‌ مواصلاتی استان در یک ماه گذشته انجام شد.

وی گفت:  خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها نقش دارد و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های مواصلاتی از تبعات ایجاد خطوط ترافیکی به شمار می‌آید.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، بیان کرد: خط‌کشی راه‌ها به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود و در دید راننده قرار می‌گیرد.

یمینی گفت: یکی از اقدامات موثر ایمنی جاده‌ای که در کاهش حوادث و در سفر‌های برون شهری نقش دارد اجرای خط کشی ترافیکی بوده که پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به  رانندگان می‌دهد.

وی افزود: اداره کل  راهداری  به منظور افزایش ایمنی راه‌ها و هدایت وسایل نقلیه و تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی